Softy
Milloin sä sänkyyn tupsahdit?Älä potki noin kovaa!!!
Kyllä sä vähemmälläkin viereen mahdut.
Milloin sä sänkyyn tupsahdit?Älä potki noin kovaa!!!
Kyllä sä vähemmälläkin viereen mahdut.
Sanos muuta. Pari jätkää tavannut lähiaikoina. Mut mithää ei tullu. Luovutan ja olen ylhäisessä yksinäisyydessä.
Siinä tapauksessa saat luvan multa nukkua siellä komerossaKuorsaan ilman laitetta. Saatan pierasta.
*mutinaa jupinaa*
..mun niin tekis mieli....
Mutta olkoot
E*mutinaa jupinaa*
Taasko sie alat..
Ööh... 16.3.1264 ?Milloin sä sänkyyn tupsahdit?
Tunget sitten toisen komeroon nukkumaanSiinä tapauksessa saat luvan multa nukkua siellä komerossa
Mä olen jo luvuttanu mutta silti hakkaan päätäni seinään. Ei mulla kyllä ole tässä elämässä mitään tarkoistusta,en millään ole keksiny mikä se vois olla.En oo äiti,en oo vaimo en edes avopuoliso niin mitä mulle on sitten joku korkeempi taho tai mikälie maailmankaikkeus oikeen suunittelllu kun on mut tähän maailmaan tyrkänny.Sanos muuta. Pari jätkää tavannut lähiaikoina. Mut mithää ei tullu. Luovutan ja olen ylhäisessä yksinäisyydessä.
*huokaan*Mä olen jo luvuttanu mutta silti hakkaan päätäni seinään. Ei mulla kyllä ole tässä elämässä mitään tarkoistusta,en millään ole keksiny mikä se vois olla.En oo äiti,en oo vaimo en edes avopuoliso niin mitä mulle on sitten joku korkeempi taho tai mikälie maailmankaikkeus oikeen suunittelllu kun on mut tähän maailmaan tyrkänny.
*Halii Tinkun ryttyyn*Mä olen jo luvuttanu mutta silti hakkaan päätäni seinään. Ei mulla kyllä ole tässä elämässä mitään tarkoistusta,en millään ole keksiny mikä se vois olla.En oo äiti,en oo vaimo en edes avopuoliso niin mitä mulle on sitten joku korkeempi taho tai mikälie maailmankaikkeus oikeen suunittelllu kun on mut tähän maailmaan tyrkänny.
Halaus.Mä olen jo luvuttanu mutta silti hakkaan päätäni seinään. Ei mulla kyllä ole tässä elämässä mitään tarkoistusta,en millään ole keksiny mikä se vois olla.En oo äiti,en oo vaimo en edes avopuoliso niin mitä mulle on sitten joku korkeempi taho tai mikälie maailmankaikkeus oikeen suunittelllu kun on mut tähän maailmaan tyrkänny.
Mä en viitti yrittää enää.Mä olen jo luvuttanu mutta silti hakkaan päätäni seinään. Ei mulla kyllä ole tässä elämässä mitään tarkoistusta,en millään ole keksiny mikä se vois olla.En oo äiti,en oo vaimo en edes avopuoliso niin mitä mulle on sitten joku korkeempi taho tai mikälie maailmankaikkeus oikeen suunittelllu kun on mut tähän maailmaan tyrkänny.
En mäkää mutta masokisti kun olen niin...ihan turhaan tosin kun kukaan halua mitään vakavaa.Suoraan ehdotettiin seksisuhdetta tai no ehkä jotain fwb:n ja seksisuhteen sekotusta ni tuli vähän olo että enkö muuhun kelpaa.Ei sillä,tuttu tyyppi entuudestaan ja ne hommat kyllä toimi meijä välillä mutta haluis sitä kuitenkin vähä enempi(noin yleensä ei juuri sen kanssa).Mä en viitti yrittää enää.
......En mäkää mutta masokisti kun olen niin...ihan turhaan tosin kun kukaan halua mitään vakavaa.Suoraan ehdotettiin seksisuhdetta tai no ehkä jotain fwb:n ja seksisuhteen sekotusta ni tuli vähän olo että enkö muuhun kelpaa.Ei sillä,tuttu tyyppi entuudestaan ja ne hommat kyllä toimi meijä välillä mutta haluis sitä kuitenkin vähä enempi(noin yleensä ei juuri sen kanssa).
Mulle on ehdoteltu seksiä. Ei kiinnosta pelkkä seksi.En mäkää mutta masokisti kun olen niin...ihan turhaan tosin kun kukaan halua mitään vakavaa.Suoraan ehdotettiin seksisuhdetta tai no ehkä jotain fwb:n ja seksisuhteen sekotusta ni tuli vähän olo että enkö muuhun kelpaa.Ei sillä,tuttu tyyppi entuudestaan ja ne hommat kyllä toimi meijä välillä mutta haluis sitä kuitenkin vähä enempi(noin yleensä ei juuri sen kanssa).
Nokun ei nuin!!!Ihan biisi kattinen tuo juha tapion mutta eihän tuo pidä paikkaansa...jos kelpais kelle vaan niin eihän sitä olis yksin,kukaan.Mää kelpaa kellekkään,paitsi siihen yhteen asiaan.*syvä huokaus*
Kyllähän noita ehdottelijoita riittää. Mulla sitäpaitsi on yks joka käy välillä "kyläilee" Niin se riittää ettei tarvi irtonumeroita käydä etsii niiMulle on ehdoteltu seksiä. Ei kiinnosta pelkkä seksi.
Niin mut mä en välitä sellaisesta. Olen sit ilman.Kyllähän noita ehdottelijoita riittää. Mulla sitäpaitsi on yks joka käy välillä "kyläilee" Niin se riittää ettei tarvi irtonumeroita käydä etsii nii
kauan kun yksin on(eli varmaan ikuisesti). Ja kun toi ei mitenkään estä etsimästä ja käymästä muiden kanssa ulkona tai mitään.
Eihän sun tarvikaan Mä en voi olla ilman niin tää on mulle paras kun en halua mitää tuntematonta ja irtonumeroita.Luulin joskus et ei mullekaan sovi mut parempi näin.Tunnettu 6v. Eikä se sotke mun elämää jos oon tapaillu/seurustellu jonkun kanssa.Silloin ei pidetä edes yhteyttä.Niin mut mä en välitä sellaisesta. Olen sit ilman.