Ihan päin honkia!Siis mitä mä just luin?
Tuommoista ihunaa en keltään oo kieltämässä ...
Ihan päin honkia!Siis mitä mä just luin?
Aaa, sori...kyllä yritin huitoa tuota valoa sinnekin mutten tainnu osata tarpeeksi, my badNää väsyttää
Aurinko ei näy.
Miksi taas?Mut mie olen jo sängyn alla.
Pelkään mörköjä.Miksi taas?
Eikös möröt viihdy enemmän siel sängyn alla ?Pelkään mörköjä.
Eipä yleistetäTaasko te ootte sängyssä ?
Silloin kandee tilata mörönkarkoitin osaavalta firmalta.Pelkään mörköjä.
Ei nää oliot.Eikös möröt viihdy enemmän siel sängyn alla ?
Juu Tykkään olla sängyssä.Taasko te ootte sängyssä ?
sängyssä on hyvä viettää aikaaJuu Tykkään olla sängyssä.
AhaEi nää oliot.
Tää on parisänky. Hyvin mahut.Ihan zombi olo, väsyttää muttei tule uni...*kömpii softyn viereen sängyn alle* Teehän mimmi tilaa että mahtuu..
Älä potki noin kovaa!!!Ihan zombi olo, väsyttää muttei tule uni...*kömpii softyn viereen sängyn alle* Teehän mimmi tilaa että mahtuu..
Ihan vienokaino pyyntö että elä sitten piere tai kuorsaa...mä en tietenkään syyllisty kumpaankaan, rinsessa kun oonTää on parisänky. Hyvin mahut.
Sanos muuta. Pari jätkää tavannut lähiaikoina. Mut mithää ei tullu. Luovutan ja olen ylhäisessä yksinäisyydessä.Iltaa. Kaunista ja lämmintä sellaista.
Kyllä on ollut taas,miestä siellä ja miestä täällä,mieli siellä ja mieli täällä.Mistään ei kuitenkaan tule mitään.Mikähän se on mun elämän tarkoitus...?
No mutta sähän levoton nukkuja oot, jätit mut ton yhen potkijan kanssa tänne kahestaan ja aivan varmasti hän pieree *osoittelee Aksua*Ai sängyn alle? En oo siellä, siirryin komeroon.
Kuorsaan ilman laitetta. Saatan pierasta.Ihan vienokaino pyyntö että elä sitten piere tai kuorsaa...mä en tietenkään syyllisty kumpaankaan, rinsessa kun oon
Mä syön vaan draculoita kun syön salmiakkia...eli tjoo, vain parhaat syön.Muuten tuli mieleen,kun syötte karkkia tai jotain suolasnacsejä tai mitä herkkuja nyt syöttekään niin syöttekö ensin ne parhaat vai pahan makuiset ?
Mie syön huonot ensin sitten parhaat viimeisenä.
Joskus kun sattuu pussissa / rasiassa olemaan myös huonoja