Nii ja sulla on housut.Ei kai kun mie oon kotona.
Paheksun.
Nii ja sulla on housut.Ei kai kun mie oon kotona.
Ei sitä tiedä jos vaikka helteellä laitan hamosen. Joskus on ollut.Nii ja sulla on housut.
Paheksun.
No on todellakin vaikka on olut kyllä muutenkin ihan hirveen makuista kissanpissaa että siinä mielessä aivan sama.Yks päivä löysin makkaran oluesta. Päiväys 11.7.17.
Oluen väärinkäyttöä.
Pissi on sun housuissas.No on todellakin vaikka on olut kyllä muutenkin ihan hirveen makuista kissanpissaa että siinä mielessä aivan sama.
Ei varmana oo kun ei oo nyt ees päällä muuta kun hame ja tpaita...Pissi on sun housuissas.
Hame on pississä.Ei varmana oo kun ei oo nyt ees päällä muuta kun hame ja tpaita...
Voi olla hame kohta jossain muussa kun meni vatta jotenkin ihan hirmu jännitystilaan ja ei hyvällä tavalla
Ei siinä ole silti mitään mitä pesukone ei selvittäis.Voi olla hame kohta jossain muussa kun meni vatta jotenkin ihan hirmu jännitystilaan ja ei hyvällä tavalla
Pitääks sun kaikki kertoo tänneVoi olla hame kohta jännäkakassa, kun meni vatta jotenkin ihan hirmu jännitystilaan ja ei hyvällä tavalla
No niin, nyt sit pruiskahti löysät
Niin joo..sori aattelin että haluat tietääPitääks sun kaikki kertoo tänne
Entä hame? Nousiko helmat?Kävin äsken ulkona, siellä tuulee.Melkein levis meikit naamalle
Tää on asia joka mystisesti aina (silloin tällöin) jaksaa kiinnostaa.Entä hame? Nousiko helmat?
Majuri voi näyttää sulle omat 71551nsäTää on asia joka mystisesti aina (silloin tällöin) jaksaa kiinnostaa.
Jotenkin luulis, että tähän ikään mennessä olisin nähnyt tarpeeksi Marilynöintiä, 71553jä ja nakunaisia? Mutta ei. Vissiin vasta liikaa on tarpeeksi? Noi taitaapi olla asioita joista pääsee eroon vasta kuoleman jälkeen?
Pitääkö mun sit näyttää lakattu varpaankynsi?Majuri voi näyttää sulle omat 71551nsä
No ei sitä nyt nukuksimaan mennä..Vois nukkua jo.
Siis mitä mä just luin?No ei sitä nyt kuksimaan mennä..
*ihasteleehuokailee*
Nää väsyttääNo ei sitä nyt nukuksimaan mennä..
...kun ihastellaan ihan sykkyröisillään tuota ilta- aurinkoa
*ihasteleehuokailee*