The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
No joo sekin vielä, ei oo kovin fiksua vissiin pestä kuontaloaan millään hunajashampoolla tähän aikaan vuodesta :eek: Samasta syystä kannattaa vissiin miettiä vaniljashampoon käyttöä ja vaniljasaippuan käyttöä...voih, on niin paljon miettimistä taas pienellä:notworthy::unsure:
Mä en ainakaan luovu omasta vaniljashampoosta tai kookossuihkusaippuasta! Surratkoon ja pörrätköön sitten likellä...kyllä mäkin tykkään hurjasti nuista tuoksuista:)
 
  • Tykkää
Reactions: Kais
Mie en oo tännään kaupassa käynyt..enkä tiiä käynkökäänkö...joten en oo ostanu omppusiideriä ja vissiin yleisön pyynnöstä pitäs olla ilmannii..mutta joku ihunainen kuplivainen vois olla:rolleyes:(y)
ihunainen kuplivainen = shamppanja!:love:
Kuvittelin tilanteen niin nauratti. :D
No niin nauratti minuukin jälkeenpäin ja voin kuvitella naapurin mökkiläistä että nauroi partaansa, kun oli pihallaan samaan aikaan:cautious::oops:
 
Mä en ainakaan luovu omasta vaniljashampoosta tai kookossuihkusaippuasta! Surratkoon ja pörrätköön sitten likellä...kyllä mäkin tykkään hurjasti nuista tuoksuista:)
Sä ootkin niin hurjan rohkee etkä mikään pelkuri jota heilauttais pari ötökkää tai mikään muukaan:love:...susta mun pitää vissiin ottaa mallia *ottaa mallia niin että pirisee*:cool:
 
Sä ootkin niin hurjan rohkee etkä mikään pelkuri jota heilauttais pari ötökkää tai mikään muukaan:love:...susta mun pitää vissiin ottaa mallia *ottaa mallia niin että pirisee*:cool:
Kenestä sä oikein puhut:unsure:....et musta ainakaan:barefoot:...

Epävarma ja arka elli oon:oops: mut mitä tulee surraaviin pörrääviin pääkkösessä tai muuten likellä niin mä en välttämättä niitä ihan heti edes hoksaakaan:notworthy:....
 
Kenestä sä oikein puhut:unsure:....et musta ainakaan:barefoot:...

Epävarma ja arka elli oon:oops: mut mitä tulee surraaviin pörrääviin pääkkösessä tai muuten likellä niin mä en välttämättä niitä ihan heti edes hoksaakaan:notworthy:....
Mun mielestä sä oot aivan ihanan hervoton ja luonnollisen hauska (kuplivainen!) persoona...mä oon kanssa epävarma ja arka vaikkei se täällä näy...ihan tässä hetki sitten taas satutettu sen verran julmasti muka ystävän taholta, etten uskalla taas hetkeen keneenkään mieheen luottaa liiemmin.

Ötökkä pörriäiset kyllä huomaan valitettavasti hetkessä ja ne huomaa minut:notworthy:
 
  • Tykkää
Reactions: Kais
Mun mielestä sä oot aivan ihanan hervoton ja luonnollisen hauska (kuplivainen!) persoona...mä oon kanssa epävarma ja arka vaikkei se täällä näy...ihan tässä hetki sitten taas satutettu sen verran julmasti muka ystävän taholta, etten uskalla taas hetkeen keneenkään mieheen luottaa liiemmin.

Ötökkä pörriäiset kyllä huomaan valitettavasti hetkessä ja ne huomaa minut:notworthy:
:oops:...*kiemurtelen*...öööhm..jaa:notworthy:

Viimeks tänään tuli niin hassu tilanne - tai sattu tänään ihan kipeitä juttuja :Do_O:confused: mutta mättähiä...niin, että kävi ilmi että musta oli aiemmin puhuttu toiselle joka pelmahti paikalle ja sanoi mulle että ihan oikeessa toi kaveri susta oli..ja hymyili leveesti...ja mä että..????? aaa haaaa:unsure:...

Ei vissiin kauheesti ollu haukkunu kun ei korvissa soinut:cautious:...vaikka sitäkin on tehty ja tehdään yhä aktiivisesti:notworthy:..

En mä voi kuin:

Ei musta tarvii tykätä:), se on ihan ookoo(y)

Mutta Ellunen - annapa ajan kulua ja tehdä parantavia taikojaan niin huomaat että jalat kantaa ja sydänkin ja ympärilläs on kaikkea ihanaa:):love:*halaaruttaan sua*
 
:oops:...*kiemurtelen*...öööhm..jaa:notworthy:

Viimeks tänään tuli niin hassu tilanne - tai sattu tänään ihan kipeitä juttuja :Do_O:confused: mutta mättähiä...niin, että kävi ilmi että musta oli aiemmin puhuttu toiselle joka pelmahti paikalle ja sanoi mulle että ihan oikeessa toi kaveri susta oli..ja hymyili leveesti...ja mä että..????? aaa haaaa:unsure:...

Ei vissiin kauheesti ollu haukkunu kun ei korvissa soinut:cautious:...vaikka sitäkin on tehty ja tehdään yhä aktiivisesti:notworthy:..

En mä voi kuin:

Ei musta tarvii tykätä:), se on ihan ookoo(y)

Mutta Ellunen - annapa ajan kulua ja tehdä parantavia taikojaan niin huomaat että jalat kantaa ja sydänkin ja ympärilläs on kaikkea ihanaa:):love:*halaaruttaan sua*
Susta on helppo puhua vain hyvää sekä eessä että takanapäin. Mä arvostan muutenkin sellasia rohkeita ihmisiä jotka uskaltavat olla rohkeita hyvässä ja olisivat mieluummin liian arkoja tekemään toiselle pahaa. Tuntuu nykyään että kun pitäis rakastaa, olla ystävä ja hyväksyä toinen sellasenaan, ne selkärangat ja munat häviää teille tietämättömille, mutta löytävät tiensä omistajansa luo kun pitää satuttaa toista.

Ei mustakaan tykätä tarvii, mutta en mä halua pahaa kellekään ja se satuttaa ihan hurjasti kun sitte huomaa olevansa taas kerran maassa rähmällään ja ihmettelee että miksi taas:notworthy:

Niinhän sitä sanotaan että aika parantaa haavat ja opettaa...no kahtotaan kahtotaan..

Mutt tänään muuten huomasin kun kattelin taivasta ja pilviä että hirveesti samanlainen päivä ilmojen puolesta kun mitä oli monesti lapsena kesät...poutapilviä ja auringonpaistetta..me serkukset mummon hiekkarannalla pulikoimassa ja välillä onkimassa:love::love::love:
 
  • Tykkää
Reactions: Kais ja FreezeCat
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä