Moikkamoi, en oo käynyt hetkeen täällä eikä oo mitään ilmoituksia kyllä tullut sähköpostiin niinku yleensä.
Viime kierrossa ovis tapahtui kp29 ja kp41 alkoi menkat.
Nyt menossa kp29 ja aamulla tein pregcheckin mutta se tippui multa kädestä astiaan jossa pissa oli. Joten ei varmaan tulos ollut luotettava, tein sitten päivällä uuden johon ehkä tuli jotain näkyviin kun oikein tihrusti. Aamulla teen uuden testin ja toivon että siihen piirtyis kaksi viivaa. Yritystä takana heinäkuussa 1,5v.
Mulla oli menkkajomoja viime yönä mut ei menkat sit alkanutkaan ainakaan vielä.
Mulla esikoisen kohdalla oli yhdet menkat jäänyt väliin, 2 vuotta yritettiin esikoista.Heippa!
Olen paljon lueskellut teidän juttuja ja nyt jos saisin kysyä neuvoja ja avautua jonnekin..
Meillä ihana esikoinen 4v jota myös "tehtiin" 4 pitkää vuotta. Kohdunulkoinen ja keskenmeno oli ennen onnistumista eli ei kovin helppoa.
Nyt sellainen tilanne että päätettiin pari kuukautta antaa toisen tulla jos on tullakseen. Minulla todella säännöllinen 28 päivän kierto ja nyt sitten viimeiset kuukautiset oli 5.5. Kävin lääkärissä 12.6. ja otettiin raskaustesti verestä, joka oli nega niin kuin kotitestitkin.
Nyt kuitenkin tehnyt tällä viikolla neljä testiä kotona joissa selvä plus joka vahvistuu!!
Eilen tein myös clearblue digin johon tuli 2-3 tulos.
Sain neuvolalääkärille ajan jo ensi viikon keskiviikoksi jossa myös ultrataan mutta todennäköisestihän mitään ei vielä näy siinä, varsinkaan vanhoilla laitteilla.
Nyt tietysti pelottaa kohdunulkoinen ym..
Onko kenellekään käynyt niin että kuukautiset jäänyt väliin ja tullut heti raskaaksi sen jälkeen??
Ihan selkeet on nyt HIRMUSTI tarratöppösiä pienelleMä tilasin babyplan raskaustestejä herkkyys 10. Ne tuli nyt ja tein sen samasta pissasta kun tuon rfsun. Ja siihenkin tuli toista viivaa.
http://aijaa.com/pb8Dft
http://aijaa.com/lxWC05
Toihan on jo myös ihan selkee viiva sulla siellä. Ihan plussa. Sinulle myös tarrasukkia paljon matkaan mukaan.katso liitettä 1973 Täällä kans vähän jo lupailee?katso liitettä 1972
Voihan pöh.. No sulattele ja sure rauhassa muutamapäivä ja sit taas uuteen nousuunTäällä kp 1 ja ihan ajallaan. :/
Sullahan on tosi aikaset päivät? Ja mä en tohon pc liuskaan saa en mitään koskaan. Että on se siihen verrattuna ihan lupaava ainakin! Ja toi cb on kyllä sulla ihan selvä plussa, ei epäilystäkään. Ymmärrän sun pelon, rankka kokemus takana ja oisko tää pieni ihme peräti, että näin nopeasti tärppäs? Toivon TODELLA, että kaikki menee hyvinPc ei ole kyllä kovinkaan lupaava katso liitettä 1975
Näin päin on käyttäytynyt minullakin, CB Plus/Easy -tikku antaa paljon aiemmin näkyvää tulosta (Plus aluksi kuitenkin myös ollut puhtaan nega mulla; että tiedän sen olevan vertailun vuoksi sillä testimerkillä mahdollista) - ennenkuin pc alkaa edes hämärästi haamuilemaan.Pc ei ole kyllä kovinkaan lupaava katso liitettä 1975