No empä oo kokeillut mutta voisin laittaa vinkin ylösOotko huomannut, kuinka puhtaaksi multaiset jalat saa ihmesienellä, sillä siivouslaatalla
Joku kaunis päivä meen ja nyt vihdoin ja viimein hankin ne ihunaiset keltaiset kumpparit
No empä oo kokeillut mutta voisin laittaa vinkin ylösOotko huomannut, kuinka puhtaaksi multaiset jalat saa ihmesienellä, sillä siivouslaatalla
On hyvä. Sillä lähtee maali pois seinästä. Se ei ole tarkoitettu iholle.Ootko huomannut, kuinka puhtaaksi multaiset jalat saa ihmesienellä, sillä siivouslaatalla
...eli otan se mielestä puis...?On hyvä. Sillä lähtee maali pois seinästä. Se ei ole tarkoitettu iholle.
En suosittele käytettäväksi iholle. Se on tehty siivoukseen. Pesuvati ja juuriharja on parempi....eli otan se mielestä puis...?
Hö, pysyn suosiolla pesuvadissa ja saippuassa ja juuriharjassa
Vanhat konstit parempia kuin ihmeuutuudetEn suosittele käytettäväksi iholle. Se on tehty siivoukseen. Pesuvati ja juuriharja on parempi.
Ei sitä tartte. En ole syönyt aikoihin, kun pysyy virkeämpänä ilman jauhotuotteitaAi saakeli. Unohdin ostaa leipää. Sitä ei ole ollenkaan.
Tuo mulle ruispaloja niin saat halin.jaahas ja eikun cittariin...
ahistaa ja on pahamieli taas...jospa tää tästä.
Anna munaa niin teen.Ei sitä tartte. En ole syönyt aikoihin, kun pysyy virkeämpänä ilman jauhotuotteita
Tee munakkaita
Tuu tänne sieltä*kaappasee haliotteeseen*jaahas ja eikun cittariin...
ahistaa ja on pahamieli taas...jospa tää tästä.
Mulla on muna ja leipääkinAnna munaa niin teen.
Mulla on muna ja leipääkin
luulet vaan. Oikeesti sielläkin sataa vettä ja ukkonen kolistelee.Tääälläpäh tuulee ja paistaa aurinko
Tuolla n. 20km pohjosempana satelee, mutta ei täälläluulet vaan. Oikeesti sielläkin sataa vettä ja ukkonen kolistelee.
A haTuolla n. 20km pohjosempana satelee, mutta ei täällä