No katos, paikalla 2/3 syömässä ja yhteen " tähän liittymään ei saada yhteyttä.."
Puhelimet*huokaan*
Puhelimet*huokaan*
No äläs nyt...Joulupukki on ihana...ja kummasti kuumottamaankin laittaa...ja perhosiakin..kun mennään muutama kuukausi eteenpäin...No uuh..mikä kuuma uros
...niin no ei varmaan kaikille kelepaakaan...kahvinkin kans kuiten ehken alas menee...
Sä käytät tota hymiöö väärin.
Aurinko paistaaufffaa mikä kaatosade taas ja pimeys ulkona...
*Epämääräistä pupatusta ja mutinaa*Aurinko paistaa
Näyttää siltä että kohta täällä sataa.ufffaa mikä kaatosade taas ja pimeys ulkona...
Paistaa se kohta sielläkin*Epämääräistä pupatusta ja mutinaa*
Otan osaa *ottaa osaa*Näyttää siltä että kohta täällä sataa.
Kyllä riittäis jo sateet täällä Missä se kauan kaivattu kesä on?Paistaa se kohta sielläkin
..kun ensin sataa pisarat puis...
Herra Parkkonen vois katkasta rehulettinsä ja kasvattaa hiukkapiukkasen lihasta kukkakeppiinsä, että näyttäis ees mieheltä eikä poikaselta
Tulossa...Kyllä riittäis jo sateet täällä Missä se kauan kaivattu kesä on?
awww sä oot niin lutusen söötti ja romanttinen pieni hepsankeikale kanssaTäällä nuuhkitaan päivängaggaraa
Sä käytät tota hymiöö väärin.
*ottaa ryhdikkään asennon ja rykii*
Nimittäin.mulle opetettiin ettei toi hymiö merkkaa herutusta, mällinaamaa, vaahtoa suun ympärillänaamaa, ''tulin just'' naamaa...vaan toi on: Juon kahvia hymiö...niih, eli sä..Lunatic aka Laura Bobbins...käytät sitä väärässä yhteydessä. Sillä ei ole mitään tekemistä pizzan kanssa.
*varma tieto*
Tiedän senawww sä oot niin lutusen söötti ja romanttinen pieni hepsankeikale kanssa
Nojoo, massaa sais olla enempi mun makuun kans...ja kuontalonsa kans tehköön mitä tahtoo...ihan sama kyllä mulle kun mieluummin hipistelen ihan muu.....joko siellä sadekuuro meni ohi?!Herra Parkkonen vois katkasta rehulettinsä ja kasvattaa hiukkapiukkasen lihasta kukkakeppiinsä, että näyttäis ees mieheltä eikä poikaselta
Niiiin...?? Hipistelisit mieluummin mitäkökä että?Nojoo, massaa sais olla enempi mun makuun kans...ja kuontalonsa kans tehköön mitä tahtoo...ihan sama kyllä mulle kun mieluummin hipistelen ihan muu.....joko siellä sadekuuro meni ohi?!
JaaNojoo, massaa sais olla enempi mun makuun kans...ja kuontalonsa kans tehköön mitä tahtoo...ihan sama kyllä mulle kun mieluummin hipistelen ihan munia.....joko siellä sadekuuro meni ohi?!
EikäHerra Parkkonen vois katkasta rehulettinsä ja kasvattaa hiukkapiukkasen lihasta kukkakeppiinsä, että näyttäis ees mieheltä eikä poikaselta
Hiuksia on kiva hipistellä.Nojoo, massaa sais olla enempi mun makuun kans...ja kuontalonsa kans tehköön mitä tahtoo...ihan sama kyllä mulle kun mieluummin hipistelen ihan muu.....joko siellä sadekuuro meni ohi?!
Jaa.Nojoo, massaa sais olla enempi mun makuun kans...ja kuontalonsa kans tehköön mitä tahtoo...ihan sama kyllä mulle kun mieluummin hipistelen ihan muu.....joko siellä sadekuuro meni ohi?!