The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Päivää...

Olipa outoa pimeyttä ihan aamuyöhön saakka..ihankun joskus elokuun loppupuoliskolla ja hirveen kylmä ilma. Kurkku on kippeenä, onneks on kahvia pannussa..se nyt auttaa melkein vaivaan kuin vaivaan.
Jospa ois jotain päivänaloituskarheutta vaan siellä kurkussas...eikä mitään hepenekeekoilujen tuloksia:rolleyes::cautious:...

Hunajaa suuhun ja vois varmaan laittaa sitruunateetäkin johonkin kohtaan juotavaksi...

Alku vaikuttaa lupaavalta mutta toi loppuilme on sitten....

Melkein houkuttelee kysymään muttamutta....olkoon:notworthy:...miks tommonen ilme:cautious:?
Oliko ihan pakko männä kysymään oliko, häh?:cautious: Tiiä mitä kaikkee sieltä taas tulee ulos kun se innostuu pupattamaan sulle, meille, koko maailmalle! Kohta saahaan lukea taas juttuja peräkoukuista auton pakoputkiin saakka..:cry::alien::cautious:

Jospa ois jotain päivänaloituskarheutta vaan siellä kurkussas...eikä mitään hepenekeekoilujen tuloksia:rolleyes::cautious:...

Hunajaa suuhun ja vois varmaan laittaa sitruunateetäkin johonkin kohtaan juotavaksi...
Tää alkoi jo illalla ja paheni vaan aamuyötä kohti..:unsure:
Kiedoin peiton tiukasti ympärille kun sain vihdoinkin unenpäästä kiinni tossa n. klo 4 aamuyöstä...parin tunnin kuluttua heräsin siihen että jalkaa vasten tuntui jotain märkää ja kylmää..jep jep, todella fiksua unohtaa ihovoide purtelo aukinaisena sänkyyn..:notworthy: Nyt on sitte yks peitto pesussa (siitä oli pussilakanakin lähtenyt jotenkin sopivasti että sais sitten vissiin kunnon rasvaukset itelleen), jo ennestään puhtaat lakanat vaihettu puhtaampiin lakanoihin ja ens viikolla pitää ostaa uus ihovoije purtelo. :oops:

Oliko ihan pakko männä kysymään oliko, häh?:cautious: Tiiä mitä kaikkee sieltä taas tulee ulos kun se innostuu pupattamaan sulle, meille, koko maailmalle! Kohta saahaan lukea taas juttuja peräkoukuista auton pakoputkiin saakka..:cry::alien::cautious:
Oli:cautious:
Mitäs et ite ollut tekemässä tarkentavia kyssäreitä...pakko kait sitä oli vähän pienesti utsia:unsure:...kun niin surkia ilme ja kaikki...jää vaivaamaan ja häiriimään ja..

Mutta kyllä mä vielä opin pitämään suuni supussa(y)

Oli:cautious:
Mitäs et ite ollut tekemässä tarkentavia kyssäreitä...pakko kait sitä oli vähän pienesti utsia:unsure:...kun niin surkia ilme ja kaikki...jää vaivaamaan ja häiriimään ja..

Mutta kyllä mä vielä opin pitämään suuni supussa(y)
Tiiätsä mitä, mä vähän uskon että me kumpikaan ei opita tuota taitoa ikinä....mä luulen vähän niin mutt ihan vähän vaan:notworthy::unsure::oops:

Onhan tässä kesää kuitenkin vielä :)...koko heinä- ja elokuu. Sitä tiiä jos ois lämmin alkusyksykin :)...
Onhan tässä joo. Eiköhän sitä lämpimämpääkin ilmaa jossain vaiheessa tule :)
Lapset vaan tykkäis pulikoida järvessä mut vähän kylmää vettä vielä. Heti kun on lämpimämpi päivä, uimaan menevät vaikka vesi oliskin vielä viileetä.

• Tykkää
Reactions: FreezeCat
Onhan tässä joo. Eiköhän sitä lämpimämpääkin ilmaa jossain vaiheessa tule :)
Lapset vaan tykkäis pulikoida järvessä mut vähän kylmää vettä vielä. Heti kun on lämpimämpi päivä, uimaan menevät vaikka vesi oliskin vielä viileetä.
No joo, uimavedet on kyllä vilakoita kun on koko ajan selältä päin tuulettanu ja sekoittanut...kovasti täälläkin odotetaan niitä rantsukelejä, vasta yks täällä heittäny tähän mennessä talviturkin :)

• Tykkää
Reactions: famipala
Haa, löysin kahvipurkin :)
Tosin prismassa ei ollut eikä lähisitarissa mutta vähän kauempana olevassa oli :)
Sitarissa maksoi 12,20, hintalappu näytti 12,50. Säästöä se pienikin säästö (y)

Sit ostin heräteostoksena myös pienen radion cd-soittimella kun stereoista sanoi cd-soitin sopimuksensa irti :( ja haluan kuunnella joskus myös niitä enkä vain radiota :)
Niin ja kaks kahvimukia ja niihin lautaset kun oli tarjouksessa 1,50 ja 1,90. Esikoiselle myös samanvärisen lautasen mukiin kun joskus ostin jo sen.

Tulikin vähän kalliimpi kahvipurkki :coffee::notworthy::barefoot::D

• Tykkää
Reactions: Elena777
Eipä ole paha rapula, ei. Ihan semmonen lievä, ei ole tarvinnut buranaa ottaa päänsärkyyn. Meneekö ryyppääminen pilalle, jos ei saa krapulaa? Pitäis kai se olla sellainen olo, että sängyn pohjalla makaa vain tärisevä, iho olmilta tuntuva möykky?! Koko päivän pitäisi sitten katua eilistä iltaa? :oops:

• Tykkää
Haa, löysin kahvipurkin :)
Tosin prismassa ei ollut eikä lähisitarissa mutta vähän kauempana olevassa oli :)
Sitarissa maksoi 12,20, hintalappu näytti 12,50. Säästöä se pienikin säästö (y)

Sit ostin heräteostoksena myös pienen radion cd-soittimella kun stereoista sanoi cd-soitin sopimuksensa irti :( ja haluan kuunnella joskus myös niitä enkä vain radiota :)
Niin ja kaks kahvimukia ja niihin lautaset kun oli tarjouksessa 1,50 ja 1,90. Esikoiselle myös samanvärisen lautasen mukiin kun joskus ostin jo sen.

Tulikin vähän kalliimpi kahvipurkki :coffee::notworthy::barefoot::D
Mutta sait kuitenkin purkin :LOL:. Nyt vain värkkäämään magneetteja kiinni (y).

• Tykkää
Eipä ole paha rapula, ei. Ihan semmonen lievä, ei ole tarvinnut buranaa ottaa päänsärkyyn. Meneekö ryyppääminen pilalle, jos ei saa krapulaa? Pitäis kai se olla sellainen olo, että sängyn pohjalla makaa vain tärisevä, iho olmilta tuntuva möykky?! Koko päivän pitäisi sitten katua eilistä iltaa? :oops:
Eikun tuossa kohtaa kiitetään luojaa :D.

• Tykkää
Reactions: feger
Mulla ei oo tullut ikinä rapulaa vaikka oisin juonut kuin paljon...enkä sano tuota nyt mitenkään ylpeillen:oops:

• Tykkää
Mulla ei oo tullut ikinä rapulaa vaikka oisin juonut kuin paljon...enkä sano tuota nyt mitenkään ylpeillen:oops:
Olet kyllä onnekas. Mulla on yleensä pienestäkin juomamäärästä ollut ihan hirvittäviä tappokrapuloita. Monesti parikin päivää herkästi mennyt vilusta tärisevänä, sikiöasennossa sängyllä. Ja itkien tietty osan ajasta, kun on ollut niin huono olla. :sick:

Ei mene pilalle. Silloin on ottanut oikein :whistle:(y):D
Rapulat on inhottavia vaikka harvoin niitä itsellä onkin mutta sit jos on niin... ei kiva. Toisinaan otan ihan vettäkin jossakin välissä.

• Tykkää
Reactions: Elena777
Olet kyllä onnekas. Mulla on yleensä pienestäkin juomamäärästä ollut ihan hirvittäviä tappokrapuloita. Monesti parikin päivää herkästi mennyt vilusta tärisevänä, sikiöasennossa sängyllä. Ja itkien tietty osan ajasta, kun on ollut niin huono olla. :sick:
Oho :eek: Mulla tuli joskus nuorena ihan hetkeks aikaa pää kipeeks seuraavana aamuna...mutta yleensä oon vaan vähän väsyneempi seuraavana päivänä kun oon ottana edellisiltana. Tosin mä en pysty paljoo ottamaan kun nousee niin herkästi päähän, joten voihan se johtua juoma määrästäki mene ja tiiä?o_O

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä