Eli leppoisissa tunnelmissa siis varsin laadukkaassa seurassaKotona yksin selvinpäin
Musiikit varmaan kuitenkin kohdillaan ?
Eli leppoisissa tunnelmissa siis varsin laadukkaassa seurassaKotona yksin selvinpäin
Alku vaikuttaa lupaavalta mutta toi loppuilme on sitten....
Melkein houkuttelee kysymään muttamutta....olkoon...miks tommonen ilme?
Jospa ois jotain päivänaloituskarheutta vaan siellä kurkussas...eikä mitään hepenekeekoilujen tuloksia...Päivää...
Olipa outoa pimeyttä ihan aamuyöhön saakka..ihankun joskus elokuun loppupuoliskolla ja hirveen kylmä ilma. Kurkku on kippeenä, onneks on kahvia pannussa..se nyt auttaa melkein vaivaan kuin vaivaan.
Sen mie jo tiesinkin ...mutta oonpa hilijaa.Parempi ku et kysy, siihen liittyy jotain seksuaalista.
Oliko ihan pakko männä kysymään oliko, häh? Tiiä mitä kaikkee sieltä taas tulee ulos kun se innostuu pupattamaan sulle, meille, koko maailmalle! Kohta saahaan lukea taas juttuja peräkoukuista auton pakoputkiin saakka..Alku vaikuttaa lupaavalta mutta toi loppuilme on sitten....
Melkein houkuttelee kysymään muttamutta....olkoon...miks tommonen ilme?
Tää alkoi jo illalla ja paheni vaan aamuyötä kohti..Jospa ois jotain päivänaloituskarheutta vaan siellä kurkussas...eikä mitään hepenekeekoilujen tuloksia...
Hunajaa suuhun ja vois varmaan laittaa sitruunateetäkin johonkin kohtaan juotavaksi...
OliOliko ihan pakko männä kysymään oliko, häh? Tiiä mitä kaikkee sieltä taas tulee ulos kun se innostuu pupattamaan sulle, meille, koko maailmalle! Kohta saahaan lukea taas juttuja peräkoukuista auton pakoputkiin saakka..
Tiiätsä mitä, mä vähän uskon että me kumpikaan ei opita tuota taitoa ikinä....mä luulen vähän niin mutt ihan vähän vaanOli
Mitäs et ite ollut tekemässä tarkentavia kyssäreitä...pakko kait sitä oli vähän pienesti utsia...kun niin surkia ilme ja kaikki...jää vaivaamaan ja häiriimään ja..
Mutta kyllä mä vielä opin pitämään suuni supussa
Onhan tässä joo. Eiköhän sitä lämpimämpääkin ilmaa jossain vaiheessa tuleOnhan tässä kesää kuitenkin vielä ...koko heinä- ja elokuu. Sitä tiiä jos ois lämmin alkusyksykin ...
..nyt en ymmärt...*pistää suunsa suppuseen*Tiiätsä mitä, mä vähän uskon että me kumpikaan ei opita tuota taitoa ikinä....mä luulen vähän niin mutt ihan vähän vaan
No joo, uimavedet on kyllä vilakoita kun on koko ajan selältä päin tuulettanu ja sekoittanut...kovasti täälläkin odotetaan niitä rantsukelejä, vasta yks täällä heittäny tähän mennessä talviturkinOnhan tässä joo. Eiköhän sitä lämpimämpääkin ilmaa jossain vaiheessa tule
Lapset vaan tykkäis pulikoida järvessä mut vähän kylmää vettä vielä. Heti kun on lämpimämpi päivä, uimaan menevät vaikka vesi oliskin vielä viileetä.
Hah sä meinasit kysyä mitä mä meinasin! No mähän meinasin just sitä!..nyt en ymmärt...*pistää suunsa suppuseen*
mitn kysyä meinannu ku ääneen ehdin ajattelemaan...Hah sä meinasit kysyä mitä mä meinasin! No mähän meinasin just sitä!
Kaippa nekin vielä lämpenevät. Ehkä sit itekin uskaltaaNo joo, uimavedet on kyllä vilakoita kun on koko ajan selältä päin tuulettanu ja sekoittanut...kovasti täälläkin odotetaan niitä rantsukelejä, vasta yks täällä heittäny tähän mennessä talviturkin
Mutta sait kuitenkin purkin . Nyt vain värkkäämään magneetteja kiinni .Haa, löysin kahvipurkin
Tosin prismassa ei ollut eikä lähisitarissa mutta vähän kauempana olevassa oli
Sitarissa maksoi 12,20, hintalappu näytti 12,50. Säästöä se pienikin säästö
Sit ostin heräteostoksena myös pienen radion cd-soittimella kun stereoista sanoi cd-soitin sopimuksensa irti ja haluan kuunnella joskus myös niitä enkä vain radiota
Niin ja kaks kahvimukia ja niihin lautaset kun oli tarjouksessa 1,50 ja 1,90. Esikoiselle myös samanvärisen lautasen mukiin kun joskus ostin jo sen.
Tulikin vähän kalliimpi kahvipurkki
Eikun tuossa kohtaa kiitetään luojaa .Eipä ole paha rapula, ei. Ihan semmonen lievä, ei ole tarvinnut buranaa ottaa päänsärkyyn. Meneekö ryyppääminen pilalle, jos ei saa krapulaa? Pitäis kai se olla sellainen olo, että sängyn pohjalla makaa vain tärisevä, iho olmilta tuntuva möykky?! Koko päivän pitäisi sitten katua eilistä iltaa?
Mulla ei oo tullut ikinä rapulaa vaikka oisin juonut kuin paljon...enkä sano tuota nyt mitenkään ylpeillenEipä ole paha rapula, ei. Ihan semmonen lievä, ei ole tarvinnut buranaa ottaa päänsärkyyn. Meneekö ryyppääminen pilalle, jos ei saa krapulaa? Pitäis kai se olla sellainen olo, että sängyn pohjalla makaa vain tärisevä, iho olmilta tuntuva möykky?! Koko päivän pitäisi sitten katua eilistä iltaa?
Olet kyllä onnekas. Mulla on yleensä pienestäkin juomamäärästä ollut ihan hirvittäviä tappokrapuloita. Monesti parikin päivää herkästi mennyt vilusta tärisevänä, sikiöasennossa sängyllä. Ja itkien tietty osan ajasta, kun on ollut niin huono olla.Mulla ei oo tullut ikinä rapulaa vaikka oisin juonut kuin paljon...enkä sano tuota nyt mitenkään ylpeillen
Juu, niin sain. Vasta tutkiskellut noita magneetteja mut se kuvan juttu pitää nyt ainakin laittaaMutta sait kuitenkin purkin . Nyt vain värkkäämään magneetteja kiinni .
Ei mene pilalle. Silloin on ottanut oikeinEipä ole paha rapula, ei. Ihan semmonen lievä, ei ole tarvinnut buranaa ottaa päänsärkyyn. Meneekö ryyppääminen pilalle, jos ei saa krapulaa? Pitäis kai se olla sellainen olo, että sängyn pohjalla makaa vain tärisevä, iho olmilta tuntuva möykky?! Koko päivän pitäisi sitten katua eilistä iltaa?
Oho Mulla tuli joskus nuorena ihan hetkeks aikaa pää kipeeks seuraavana aamuna...mutta yleensä oon vaan vähän väsyneempi seuraavana päivänä kun oon ottana edellisiltana. Tosin mä en pysty paljoo ottamaan kun nousee niin herkästi päähän, joten voihan se johtua juoma määrästäki mene ja tiiä?Olet kyllä onnekas. Mulla on yleensä pienestäkin juomamäärästä ollut ihan hirvittäviä tappokrapuloita. Monesti parikin päivää herkästi mennyt vilusta tärisevänä, sikiöasennossa sängyllä. Ja itkien tietty osan ajasta, kun on ollut niin huono olla.