Ihan sama, ihana oot silti.mää oon tulokas, en alkuperäinen. Junttiudun pikkuhiljaa
Ihan sama, ihana oot silti.mää oon tulokas, en alkuperäinen. Junttiudun pikkuhiljaa
mul on elokuun alussa. tarvis kyl ajella sielläpäin. näyttää kyl siltä et meitä olis kolme kyläilijää2 vkon päästä alkaa.
mul on elokuun alussa. tarvis kyl ajella sielläpäin. näyttää kyl siltä et meitä olis kolme kyläilijää
Joku pienempi kyllä. Ne ovat halvempiakinAi parvekkeelle?
saattaa pentu tulla taloon. Pitää viel vähän harkita, mut kyl näitä haukkuja pari tänne mahtuu
No AWWWWW Mulla on lomaa vielä elokuun eka viikko tai pitäs ainakin olla kun olen sinne saakka anonut.saattaa pentu tulla taloon. Pitää viel vähän harkita, mut kyl näitä haukkuja pari tänne mahtuu
Millaisen rantasaunan teksisit nyt, jos voisit itse suunnitella? Olisko saunan alla renkaat?Puhh. Oon raahannut tarvikkeita saunatuvalle. Kmala vaiva, hiki pukkaa vaikkei sauna ole vielä edes päällä!
pennun saisin 5 elokuutaNo AWWWWW Mulla on lomaa vielä elokuun eka viikko tai pitäs ainakin olla kun olen sinne saakka anonut.
No höh Mulla loppuu 6 päivä loma.pennun saisin 5 elokuuta
Millaisen rantasaunan teksisit nyt, jos voisit itse suunnitella? Olisko saunan alla renkaat?
Kasvaako siellä Vanamo?
JaaJoku pienempi kyllä. Ne ovat halvempiakin
Kävin "Variksenpelättimen" kanssa uudisraitilla katsastamassa, olisiko Vanamo nupulla, kun ei vielä tuoksu. Se nimittäin on yksi parhaimmista tuoksuista. Tällainen, niin ihana koko metsä silloin, kun se tuoksuu
Hitaasti pitää kävellä, et hoksii
Eikös se taivaalla paista eikä missään terassilla? Mitä sä oot oikein juonu?Aurinko paistaa terassilla.
Etkös sä lähteny vanhempies luo...miten sä nyt jo terassilla oot? Onko porukkaa?Aurinko paistaa terassilla.
Joo se tuli tohon yläpuolelle.Eikös se taivaalla paista eikä missään terassilla? Mitä sä oot oikein juonu?
Kävin jo. Alle 10min kävelymatka heille.Etkös sä lähteny vanhempies luo...miten sä nyt jo terassilla oot? Onko porukkaa?
aijaahas eli siks täällä on niin pilvistä...sää pöllit auringon itelles!Joo se tuli tohon yläpuolelle.
Mä halusin istua lämpimässä.aijaahas eli siks täällä on niin pilvistä...sää pöllit auringon itelles!
Oisit menny saunaan sitte...Mä halusin istua lämpimässä.