The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
vierailija
Hyvää juhannusta ketjuun.
Täällä otetaan rauhallisesti. Ruokaa, juomaa ja kokolle jos jaksais kävellä.
J O S ?
Onko voimat vähissäo_O
Tuossa äsken kirjoitin vahingossa väärin kokkokoulu, mutta Elaine Gottshallin mukainen kokkikoulu se oli, kauan sitten... Ne muut olivat opettajia ja mulla oli se Elainen kirjoittama kirja vaan ja olin siis itse se oppilas siellä:giggle:

Hyvää juhannusta vaan kaikille yhdessä ja erikseen.Älkää hukkuko!
Mulla ei mitään juhannuksen viettoa ole,yksin ollaan.Kun ei kutsuttu mihinkään niin enpä tunge kellekään.Eikä edes huvittaisi kun aamulla heräsin kauheisiin kipuihin jotka jatkuu edelleen.IHANAA OLLA NAINEN:devil::cautious::unsure:
No nätti ilma nyt ainakin on.Ulkona tossa tuli oltua ja kävin varastaa sireenin(vai onko ne syreenejä...)kukkia muutaman oksan.No en kenen tahansa pihalta vaan porukoiden :D
Illan aioin viettää katsoen hula hula suomen juhannusjuhlia,kai se niinkin menee.

Softy
Hyvää juhannusta vaan kaikille yhdessä ja erikseen.Älkää hukkuko!
Mulla ei mitään jushannuksen viettoa ole,yksin ollaan.Kun ei kutsuttu mihinkään niin enpä tunge kellekään.Eikä edes huvittaisi kun aamulla heräsin kauheisiin kipuihin jotka jatkuu edelleen.IHANAA OLLA NAINEN:devil::cautious::unsure:
No nätti ilma nyt ainakin on.Ulkona tossa tuli oltua ja kävin varastaa sireenin(vai onko ne syreenejä...)kukkia muutaman oksan.No en kenen tahansa pihalta vaan porukoiden :D
Ilan aioin viettää katsoen hula hula suomen juhannusjuhlia,kai se niinkin menee.
Minäkään en vietä. Tänään käväsen vanhempien luona.
Hyvää juhannusta.

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä