Kyllä se kanntattaa, en jaksa kaivella tähän hätään mitään tietoiskua, mutta kyllä se ois hyväksi
Liivejä ei ole. En ota housuja pois.
Liivejä ei ole. En ota housuja pois.
Kotona olen ilman rintsikoita. Muualla en voi olla ilman. On isot rinnat. Housut pysyy jalassa yölläkin. En voi nukkua ilman niitä.Kyllä se kanntattaa, en jaksa kaivella tähän hätään mitään tietoiskua, mutta kyllä se ois hyväksi
Kotona olen ilman rintsikoita. Muualla en voi olla ilman. On isot rinnat. Housut pysyy jalassa yölläkin. En voi nukkua ilman niitä.
Mä en voi olla ilman housuja vaikka kuinka haluaisin. Se ei ole tapa.Huonoista tavoista voi opetella poiskin, mie nukun munasillaan
Mikset onko sulla joku römpsä vika?Mä en voi olla ilman housuja vaikka kuinka haluaisin. Se ei ole tapa.
Ei ole.Mikset onko sulla joku römpsä vika?
J O S ?Hyvää juhannusta ketjuun.
Täällä otetaan rauhallisesti. Ruokaa, juomaa ja kokolle jos jaksais kävellä.
Mä taas en osaa nukkua pikkarit jalassaMä en voi olla ilman housuja vaikka kuinka haluaisin. Se ei ole tapa.
Mä taas aina nukun tuhero paljaana
Mie en osaa nukkua pikkarit jalassa,paitsi pakko silloin kuin on menkatMä en voi olla ilman housuja vaikka kuinka haluaisin. Se ei ole tapa.
Tarkenee kun laittaa takin päälle.Tarkeniskohan tonne pihalle lähtee virittelee grilliin tulta?
Trois Couleurs- dvd-paketissa on ne 3 elokuvaa, joista Red on vain yksi osa.Et varmaan muista, kun kerran niitä täällä esittelit - ei kaikki olleet paikalla, mut satuin näkemään
Elokuvassa Punainen Red on samantyyppinen papparainen.
Täällä on ainakin iha t-paitakeli.Tarkeniskohan tonne pihalle lähtee virittelee grilliin tulta?
Onks sullakin pimpero?Niin minäki
Tarkeniskohan tonne pihalle lähtee virittelee grilliin tulta tissit paljaana?
Minäkään en vietä. Tänään käväsen vanhempien luona.Hyvää juhannusta vaan kaikille yhdessä ja erikseen.Älkää hukkuko!
Mulla ei mitään jushannuksen viettoa ole,yksin ollaan.Kun ei kutsuttu mihinkään niin enpä tunge kellekään.Eikä edes huvittaisi kun aamulla heräsin kauheisiin kipuihin jotka jatkuu edelleen.IHANAA OLLA NAINEN
No nätti ilma nyt ainakin on.Ulkona tossa tuli oltua ja kävin varastaa sireenin(vai onko ne syreenejä...)kukkia muutaman oksan.No en kenen tahansa pihalta vaan porukoiden
Ilan aioin viettää katsoen hula hula suomen juhannusjuhlia,kai se niinkin menee.
Tuskinpa on. Älä sellaista nyt virittele päässäsi...Onks sullakin pimpero?
Oikeesti...112 ja sitä kautta pyydät itelles vaikka pikaista apua. Heippa.Tuskinpa on. Älä sellaista nyt virittele päässäsi...
Mut sen trilogian voist katsoa. En tiedä, mikä niistä kannattaisi katsoa ekana, vaikka Valkoinen?
Oot sä Stadissa Jussina liikennepoliisina?Jaaha, kohta sataa. Ja pitäs lähteä liikennettä valvomaan.
Kylläpä taas tulin juttujen keskelle kun on pikkarit ja pimperot aiheenaMie en osaa nukkua pikkarit jalassa,paitsi pakko silloin kuin on menkat