Hei. Oon täällä taas. Mulla siitsueissoni sellanen, että tuun tänne jakailee piinailuni tän kierron ajaksi, koska muille ja muualla en ees kehtaa puhua. Ei ole sinänsä ees yritystä, mutta tossa viime torstaina sitten pistettiin menemään ihan ilman mitään sen kummin ajattelematta. Pari päivää ennen sitä tuli oikein kunnon ovislimat (kirkkaat ja venyvät "räät") ajattelin että ovis varmasti meni siinä. Kiertopäivä tälle oli 14 ja tälle suojaamattomalle seksille sitten oli kp17. Vaan tosiaan aloin sitä heti seuraavana päivänä stressaamaan ja katoinkin kk kalenteristani (joo kyllä mulla on sellanen pitkältä ajalta takaa) että molemmat lapset mitä todennäköisimmin saaneet alkunsa 16-18 päivä ajatellen ultria, positiivisen raskaustestin ekaa tulosta ja raskausoireita.
Ja sitten asiaan. Jos ei nyt oo jotain outoa liikkeellä niin ei koskaan . Oon varmaan vainoharhainen enkä oikeastaan tiedä ees haluanko olla oikeessa vai väärässä, mutta nyt on pelko (toive?) persiissä (ehkei kuirenkaan ihan siellä)et jotain tapahtuu.
Jos olis oliskin ollu kp17 eli raskautumisen mahdollisuus olis ollu niin nyt oli dpo4-5. Voisinko tuntea jotain oireita tau voiko se näkyä esim. Näin: valkovuotoa ei juurikaan ole, tässä vaiheessa aina on kalenterini mukaan valkovuotoa selkeästi. (Raskauksissa valkovuodon määrä on ollut jäätävä, mutta vasta likempänä kk oletettua alkamispäivää eli joskus kp 29-31.)Kohtua nippailee, ihan niin paljon ettei jää epäselväksi. Huono olo, päätä särkee. (Mikä sinänsä on kyllä ollut ennenkin ilman mitään hedelmöittymist) Voiko keltarauhanen tehdä näitä oireita? Kun tuskin vielä voi olla kiinnittynyt ja ennen kiinnittymistä sinänsä normaaleja raskausoireita tai testiä voi odottaa.
Teillä varmaan parempaa tietoa, olis mahtavaa kun joku vois kommentoida! Piinaavaa odotusta tiedossa jonkin aikaa. Tosin meinaan tehdä testiä jo tällä viikolla.