Sitähän mä oon koittana tässä teille piipittääKäytöstapoja pyydän. Majurilla on prinssinnakki.
Sitähän mä oon koittana tässä teille piipittääKäytöstapoja pyydän. Majurilla on prinssinnakki.
Minne se hk blöö katosiKäytöstapoja pyydän. Majurilla on normipaketti.
Softyn tai elenan pimpulaan?Minne se hk blöö katosi
Pimpula ahhahhaaSoftyn tai elenan pimpulaan?
Entä piirakka.Pimpula ahhahhaa
Se on pimppa tai pimpero eikä mikään pimpula
Tossa luki aikasemmin vain softy..himputin Luna kun jälkimuokkailet ainaSoftyn tai elenan pimpulaan?
Mä söin joskus sellasta amerikkalaista omenapiirakkaa ja se oli kyllä tosi hyvääEntä piirakka.
Tossa luki aikasemmin vain softy..himputin Luna kun jälkimuokkailet aina
Oliko siinä eroa suomalaiseen.Mä söin joskus sellasta amerikkalaista omenapiirakkaa ja se oli kyllä tosi hyvää
Semmonen toimii hyvin raparperinkin kanssa.Mä söin joskus sellasta amerikkalaista omenapiirakkaa ja se oli kyllä tosi hyvää
Jenkeillä tahtoo olla noissa piirakoissaan se taikinakansi.Oliko siinä eroa suomalaiseen.
Oli, se oli kuohkeampaa ja sisällä oli hilloa...suomalaisessa on useesti omenaviipaleita.Oliko siinä eroa suomalaiseen.
Niin toimii...Semmonen toimii hyvin raparperinkin kanssa.
Tarjolle vielä vaniljajätskipallo.
Ookko sä nähy majurin " paketin " ku tiiätKäytöstapoja pyydän. Majurilla on normipaketti.
Voin vaan kuvitella kuinka siellä ollaan täpinöissään lähtökuopissaTunteja enään voi laskea
Pääsee täältä pimiästä etelästä välissä yöttömän yön aurinkoon!
On. Kyllä. Täälä etelässä oikein syö miestä ko ei ees kesällä paista aurinko läpi yön.. Pimiäähän täälä on..Voin vaan kuvitella kuinka siellä ollaan täpinöissään lähtökuopissa
Ja onhan se ilmeisen huikea kokemus olla auringon alla yötä päivää
Kanatalainen katajanmarjapiirakka on ainaki kymmenen kertaa parempaa.Mä söin joskus sellasta amerikkalaista omenapiirakkaa ja se oli kyllä tosi hyvää
En tiijä kun katajaa en käytä muuhun kuin savustukseen ja vastoihinKanatalainen katajanmarjapiirakka on ainaki kymmenen kertaa parempaa.