The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Jahas, se on parempi että unohan autoilut tältä päivältä kokonaan, kylällä on näemmä hullut ja humalaiset liikenteessä:cautious:..

Oli kaks kertaa niin tosi likellä ettei tullu se toinen auto kylkeen...ja ihansatavarma..no 99,9 että ainakin toinen auto oli täynnänsä korkin päälle tallaajia tai muissa pähinöissä:mad:

Kesällä pitäs olla omassa pikku saaressa:love:
 
  • Tykkää
Reactions: Lunatic
Tossa biisissä lauletaan monta kertaa suomeks ja se häirittee..kuunnelkaa vaikka niin huomaatte että siinä sanotaan 'Ei koskaan..'.
''Feel my heat, take a new heart, burning me, heaven's on fire, ei koskaan with desire...''. Miks ne laulaa hoilottaa noin, miksi miksi?:cautious:
 
Jahas, se on parempi että unohan autoilut tältä päivältä kokonaan, kylällä on näemmä hullut ja humalaiset liikenteessä:cautious:..

Oli kaks kertaa niin tosi likellä ettei tullu se toinen auto kylkeen...ja ihansatavarma..no 99,9 että ainakin toinen auto oli täynnänsä korkin päälle tallaajia tai muissa pähinöissä:mad:

Kesällä pitäs olla omassa pikku saaressa:love:
 
  • Tykkää
Reactions: epek ja Elena777
Heiii, mun ipanaiset kotiutuivat mahdottoman pulinan kera:D:love:

Mä poistun mukaan tuohon höpinäpöpinään ennen kuin karkaavat kylille:D ja - otan oman hetkeni kesäillasta....mikä on kaunis:love:


Mulla on varmaan jotain orastavaa heinänuhaa kun..herkistelyttää ja...*huokaisee*...saa pakahtua ja mennä syherölle kokonaan:oops::love:...
 
  • Tykkää
Reactions: Kais
vierailija
Noku täälä puhutaan tärkeistä asioista nii minä kans,
Mulla on pyykkipäivä nyt, ku lähen ensviikolla ulukomaille ja meinasin ottaa puhtaat vetimet mukkaan, just In keis ulukomaille ei oo pyykinpesuaparaatteja ja kotoa en vihtis konetta mukaani ottaa.
Ku kävin viimekerralla ulukomaille niin Ak sano, ettei kannata raahata pyykkikorista mukanaan niin varmuuden vuoksi otin pyykkikoneen mukaani reissulle.
Oli seki vähä hankalaa
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä