Miksi et pue? Entäs joku kiva minimekko?*yllyttää*
Miksi et pue? Entäs joku kiva minimekko?*yllyttää*
Ai ni!
Tämän kesän ekat upeat raparperinvarret
Luulin jo etten saa rapsua ollenkaan mutta hyvää kannatti odottaa
Nöyp, mietin tässä mitä kivaa tekisin niistä nuille herkkusuilleniElä syö raakana niitä.
Mä syön raakana ja kiisselissä ja joskus harvoin hillona ja ai niin rapsumehu on tosi hyvääElä syö raakana niitä.
Jahas, se on parempi että unohan autoilut tältä päivältä kokonaan, kylällä on näemmä hullut ja humalaiset liikenteessä..
Oli kaks kertaa niin tosi likellä ettei tullu se toinen auto kylkeen...ja ihansatavarma..no 99,9 että ainakin toinen auto oli täynnänsä korkin päälle tallaajia tai muissa pähinöissä
Kesällä pitäs olla omassa pikku saaressa
Itseasiassa raparperin syötävät "varret" ovat lehtiruoteita, raparperin varsi on se ontto juttu jonka päähän tulee kukat.Ai ni!
Tämän kesän ekat upeat raparperinvarret
Luulin jo etten saa rapsua ollenkaan mutta hyvää kannatti odottaa
Kannatti herätä tähänkin päiväänItseasiassa raparperin syötävät "varret" ovat lehtiruoteita, raparperin varsi on se ontto juttu jonka päähän tulee kukat.
Jep, just nuin.
Nokun kukkaa ei vastanna mun aikasempaan viestiin mittää...siis se mikä koski Kissiä
Ei huomattu vaan. Niinpä onkin.Nokun kukkaa ei vastanna mun aikasempaan viestiin mittää...siis se mikä koski Kissiä
Meni ihan tunteisiin..mie romahan *romahtaa*
Onko sielä taas Lick it uppia taas luukutettu?Nokun kukkaa ei vastanna mun aikasempaan viestiin mittää...siis se mikä koski Kissiä
Meni ihan tunteisiin..mie romahan *romahtaa*