Nääh nyt mittään sotasta vaan viltti keskelle pihamaata ja siihen tyynyläjäkeidas ja äksäileen toviksi ja huokaileen pilvenhattaroita ja aurinkoarmasta ja olemaan ihan syheröllään...Tyynysotaa jepajeejee
Nääh nyt mittään sotasta vaan viltti keskelle pihamaata ja siihen tyynyläjäkeidas ja äksäileen toviksi ja huokaileen pilvenhattaroita ja aurinkoarmasta ja olemaan ihan syheröllään...Tyynysotaa jepajeejee
Pehmee huopa on parempi...viltti pistelee pakaroita mutta huopa hellii kivasti.Nääh nyt mittään sotasta vaan viltti keskelle pihamaata ja siihen tyynyläjäkeidas ja äksäileen toviksi ja huokaileen pilvenhattaroita ja aurinkoarmasta ja olemaan ihan syheröllään...
Pehmee huopa on parempi...viltti pistelee pakaroita mutta huopa hellii kivasti.
Ai minne me taas ollaan menossa niiku siis?
Mun viltti ainakaan mitään pistele...Pehmee huopa on parempi...viltti pistelee pakaroita mutta huopa hellii kivasti.
Kyllä sun vilttis pistelee, sun on vaan mennynnä tunto peppuposkista Siihen en ota kantaa että minkä takia näin on päässynnä käymään... No mistäs minä tiiän syitä moiseen???!!!Mun viltti ainakaan mitään pistele...
Mutta toisten viltit ne voipiki olla piikikkäitä tai muutenki huonoja
Eihän tällasella säällä kuulu pitää mustia housuja lainkaan!!Muuten.
Ihan aattelin ilmottaa sullekin että.
Tämmäsellä aurinkoisella kelillä musta shortsipökät on tosi hotpantsit...*vaihtaa salamavauhdilla moiset puis ja hypähtää miniskuleshamoseen*
Älä siellä yhtään.. Tai alkaa remmi heilua.Ai minne me taas ollaan menossa niiku siis?
Lupaat vaan...Älä siellä yhtään.. Tai alkaa remmi heilua.
Mistään mun poskista tuntoo puis mennynnännää oo, mitä sä oikein höpäjät sielläKyllä sun vilttis pistelee, sun on vaan mennynnä tunto peppuposkista Siihen en ota kantaa että minkä takia näin on päässynnä käymään... No mistäs minä tiiän syitä moiseen???!!!
Hametta en pue vaikka maksettaisi.Muuten.
Ihan aattelin ilmottaa sullekin että.
Tämmäsellä aurinkoisella kelillä musta shortsipökät on tosi hotpantsit...*vaihtaa salamavauhdilla moiset puis ja hypähtää miniskuleshamoseen*
No nyt ei oo hätääkään asian suhteen kun ei oo housuja ollenk...musta on pahastaEihän tällasella säällä kuulu pitää mustia housuja lainkaan!!
Mistään mun poskista tuntoo puis mennynnännää oo, mitä sä oikein höpäjät siellä
Mun posket on herkät ja aistivat ja punaiset ja karvaisen villaiset...
Musta on ihan paras vaatevärisävy...mikä lie mutta helteillä mittää housuja saa ees käyttää että tuulettuu paikat ja piilotNo nyt ei oo hätääkään asian suhteen kun ei oo housuja ollenk...musta on pahasta
Oli mullakin lapsena mekot päällä vaikka kyllä ne hankaloitti eloa kun aina jäi kiinni puuhun tai piikkilanka- aitaan tai sitten pitemmästä se helma köntsähti pinnojen väliin tai..Hametta en pue vaikka maksettaisi.
Lapsena pidin kyllä paljonkin mekkoja kesällä. Mutta siitä on ihmisikä.
Eikö löydy hanaa tai suihkua?Grilli tulille ja hops, munat kärähti.
Sais sadekuuro hopusti ottaa kivun pois
Hmpfh!
No ethän sä sitten mitään vilttiä ees tarvitse
Miksi et pue? Entäs joku kiva minimekko?*yllyttää*Hametta en pue vaikka maksettaisi.
Lapsena pidin kyllä paljonkin mekkoja kesällä. Mutta siitä on ihmisikä.
Juu. En tietenkään sano ettei muut saisi pitää. Ainakin saa värkit tuuletusta.Oli mullakin lapsena mekot päällä vaikka kyllä ne hankaloitti eloa kun aina jäi kiinni puuhun tai piikkilanka- aitaan tai sitten pitemmästä se helma köntsähti pinnojen väliin tai..
Mutta on nyt noi hameet ja mekotki ihunoita
Ja onneks vaatteistakin löytyy jokaiselle jotain..kuiteski...