The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
  • Tykkää
Reactions: Lunatic
Polvista tuli mieleen, tehdäänkö polvirikkoon aina joku leikkaus ja onko suuri operaatio.
Riippuu polvirikon laadusta. Jos jo tuntuvasti haittaa elämänlaatua, niin sitten puukolle. Käsittääkseni kohtuu sujuvasta operaatiosta kyse, tänäpäivänä tehdään paljonkin ja varsinkin ikäihmisille mutta on joukossa kyllä nuoriakin...monella tosin ihan omasta väliinpitämättämyydestä johtuvaa eli ylipaino rasittaa niveliä sekä liikkumattomuus on pahasta.
 
  • Tykkää
Reactions: Lunatic
Se on hyvä kun löytyy tommosia paikkoja missä saa ladatuksi akkuja ja voi keskittyä itseensä ja olemiseen. Pieniä paratiiseja:)
Juu. Olen tuolla käynyt vauvasta asti. Mietin kauankohan siellä vielä saa käydä, kun isä kuollut aikoja sitten ja äiti eläkkeellä.. (Niiden työpaikan kesänviettopaikka). Toistaseksi vielä onnistunut mökin vuokraus.
Sellanen aina kesääni kuulunut paratiisi.
 
  • Tykkää
Reactions: FreezeCat
Riippuu polvirikon laadusta. Jos jo tuntuvasti haittaa elämänlaatua, niin sitten puukolle. Käsittääkseni kohtuu sujuvasta operaatiosta kyse, tänäpäivänä tehdään paljonkin ja varsinkin ikäihmisille mutta on joukossa kyllä nuoriakin...monella tosin ihan omasta väliinpitämättämyydestä johtuvaa eli ylipaino rasittaa niveliä sekä liikkumattomuus on pahasta.
Mulla pari vuotta sitten sattuneen kaatumisen seurauksena siinä joku vamma, en ole saanut mentyä lääkäriin. Yritän saada syksyllä mentyä, kun on mätäkuut ja muut ohi. Olisi se kiva ettei sitä kokoajan tarvitsisi varoa, ja särkylääkettä napsia iltaisin.
 
Juu. Olen tuolla käynyt vauvasta asti. Mietin kauankohan siellä vielä saa käydä, kun isä kuollut aikoja sitten ja äiti eläkkeellä.. (Niiden työpaikan kesänviettopaikka). Toistaseksi vielä onnistunut mökin vuokraus.
Sellanen aina kesääni kuulunut paratiisi.
Oi ihanaa, noinkin pitkä mahtava yhteinen historiikki:)! Se paikka on mennyt sitten hienosti ihosi alle...toivottavasti saat viettää vielä monen monta kaunista hetkeä siellä:love:
 
Mulla pari vuotta sitten sattuneen kaatumisen seurauksena siinä joku vamma, en ole saanut mentyä lääkäriin. Yritän saada syksyllä mentyä, kun on mätäkuut ja muut ohi. Olisi se kiva ettei sitä kokoajan tarvitsisi varoa, ja särkylääkettä napsia iltaisin.
Kannattaahan toi käydä näyttämässä. Ei sekään oo hyvästä ollenkaan että joutuu popsimaan särkylääkkeitä, koska liian kanssa niistä menee teho ja sisuskalutkin saavat siipeensä...
 
  • Tykkää
Reactions: Lunatic
vierailija
Juu, olen ajatellu samaa. Eikä ole kiva kun tekisi mieli kävellä pidempiäkin matkoja mutta ei se onnistu kun polvi alkaa temppuilemaan jonkun ajan päästä.
Kokeilepa uutta: ota l-e-v-e-ä haara-asento ja kävele muutama askel. Tarkista, että varpaat osoittaa eteenpäin eikä sivuille. Päkiäaskelia sit täytys ottaa leveällä "ladulla".
Tämä on liian helppo juttu, mutta muutaman kerran on toiminut:LOL:
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä