Lähden makkaran paistoon
Voi olla että kuvia myöhemmin tai sitten ei, heippa
Onks toi röntgenkuva susta?
Majuri ! Älä ruoki rättistäOnks toi röntgenkuva susta?
Siksikö sitä nykyään kutsutaan.Lähden makkaran paistoon
Voi olla että kuvia myöhemmin tai sitten ei, heippa
jalat lämpimässä rantahiekassa tai laiturin reunan yli vedessä huljuamassa...ja hauki varpaassa, nessussa tuoksuis kesätuuli ja ihoa hellis aurinko...
Jep.
Mun mummolassa oli just sun päiväunien kaltaista...oma hiekkaranta, rantasauna, pitkä laituri..sai ihan ite päättää huljutteliko jalkoja veessä laiturilta vai upotti varpaat rantahiekkaan.Päiväunia...
..oispa rantasauna...se tuoksu kun saunasavut kiemurtelevat ulos piipusta...jalat lämpimässä rantahiekassa tai laiturin reunan yli vedessä huljuamassa...nessussa tuoksuis kesätuuli ja ihoa hellis aurinko...
Jep.
Päiväunia...
..oispa rantasauna...se tuoksu kun saunasavut kiemurtelevat ulos piipusta...jalat lämpimässä rantahiekassa tai laiturin reunan yli vedessä huljuamassa...nessussa tuoksuis kesätuuli ja ihoa hellis aurinko...
Jep.
A-ha on kyllä niin mun bändi niin että tytöt Take me on!!!!
Kuin niin ei kestä? Särkeeks niitä jotenki kuumassa vai sisältyykö tähän joku perverssi kompa kun jotenki alkoi tuntumaan yllättäen ettei ehkä oiskaan kannattana kysyä mittääMulla ei kestä polvet saunomista
Niin että sulla jo polvissa niin pahaa kulumaa havaittavissa että saunan sytyttäminen on jo vaikeeta....ymmärrän.Mulla ei kestä polvet saunomista
Saunoisit rantahietikolla, etkä kivirauniossa.Mulla ei kestä polvet saunomista
!!!!!Kuin niin ei kestä? Särkeeks niitä jotenki kuumassa vai sisältyykö tähän joku perverssi kompa kun jotenki alkoi tuntumaan yllättäen ettei ehkä oiskaan kannattana kysyä mittää
Niinpä. Haaveilen jo siitä että pääsen muutamaksi päiväksi järven rannalle. Aina kesän kohokohta.Päiväunia...
Jep.
Sinäki siellä!!! Itekki kysyit, että elä kuule yhtään yritä siellä mimmi!!!!!!!
Saaplari sun kanssa...!
Se on hyvä kun löytyy tommosia paikkoja missä saa ladatuksi akkuja ja voi keskittyä itseensä ja olemiseen. Pieniä paratiisejaNiinpä. Haaveilen jo siitä että pääsen muutamaksi päiväksi järven rannalle. Aina kesän kohokohta.
Polvista tuli mieleen, tehdäänkö polvirikkoon aina joku leikkaus ja onko suuri operaatio.Niin että sulla jo polvissa niin pahaa kulumaa havaittavissa että saunan sytyttäminen on jo vaikeeta....ymmärrän.
Siinä oli siis piste.
Tommonen
.
Ei vaadi lisäsivulauseselvityks...no niitä tulee tietenki kuitenki...
Ihan parasta kesänviettoo on kun saa olla jollain järvenrannalla!!Niinpä. Haaveilen jo siitä että pääsen muutamaksi päiväksi järven rannalle. Aina kesän kohokohta.