Voi kamala..sinä oisit missä tahansa kyläpaikassa mielenkiintoinen yövieras....tiiä mihin tappiin kiinni joutuneena sut löytäs aamulla!Sängyntolpat näytti anustapeille, ois tehny heti mieli sovittaa
Voi kamala..sinä oisit missä tahansa kyläpaikassa mielenkiintoinen yövieras....tiiä mihin tappiin kiinni joutuneena sut löytäs aamulla!Sängyntolpat näytti anustapeille, ois tehny heti mieli sovittaa
Mulla on ollut tässä kaappien läpikäymisprojekti käynnissä. Tulee vaan pompittua asiasta ja paikasta toiseen. Yksi päivä järjestin ja siivosin ulkovaraston että sai pyörät sopiin paremmin. Eikä aina malta olla sisällä jos on kaunista ja hyvää ilmaa.On lämmintä on. Varsinkin kun keksii alkaa tällä ilmalla siivoamaan .
Ei mitenkään, mutta ilmeisesti likainen mielikuvituksesii on yhdistänyt jotenkin nämä kaksi asiaa Mansikat on hyviä
Jaa että minun likainen mielikuvitus?Miten se sänky liittyy Kisun mansikkamaahan?
Ihan varmasti aattelet!!! Aattelet varmasti siellä mansikkamaalla kökkiessäskin!No en aattele...kaikkee sitä...
Varo vaan, Rättis on sun puskissas just nyt joku tappi takapuolessaan ja miettii sun sänkyäs ja mansikoitaEttekä ny tuu kyllä tärväämään mun mansikkamaata millään...millään..tappijutuillanne*hepuloi*!!!!
Jotain rajaa hei c'moon...
Pitäskö kuiten miettii ihan loppuun toi ajatus...Voi kamala..sinä oisit missä tahansa kyläpaikassa mielenkiintoinen yövieras....tiiä mihin tappiin kiinni joutuneena sut löytäs aamulla!
Kepsis antoikin mulle joskus nimeksi säätyttö! Famipalallle piti mennä!
Älä nyt enää yllytä rättistäVaro vaan, Rättis on sun puskissas just nyt joku tappi takapuolessaan ja miettii sun sänkyäs ja mansikoita
Ihan varmasti aattelet!!! Aattelet varmasti siellä mansikkamaalla kökkiessäskin!
No en tiije kenenkä puskissa on mutta viihtyköön niillä leveyspiireillä vaan nytVaro vaan, Rättis on sun puskissas just nyt joku tappi takapuolessaan ja miettii sun sänkyäs ja mansikoita
tai imurille...tai jalkalampulle...onhan niitä vaihtoehtojaPitäskö kuiten miettii ihan loppuun toi ajatus...
..että miten intona oot ite siitä kun paikallistat moisen löydöksen ja mutä tapahtuukaan sille...tappille ja sille mikä seuraa sitä tappia....juhannuskokkoaineksia?
Jaaaaa!!!!tai imurille...tai jalkalampulle...onhan niitä vaihtoehtoja
Joo mutt ei ihan vielä...kohta....Jaaaaa!!!!
Tulikin muuten nytjustiinsa pakottavaa tarvetta päästä liikekannalle ja ulos nuuskuttamaan keliä ...
Ja eiks sun pitäny johinki random kauppaan*loppuu se ylenpalttinen utelu toviksi*...
Pidä mukavaa itseäsi hellivää päivää
Kuulkaas ny pervåt, mä lähen pihalle
Kuulkaas ny pervåt, mä lähen pihalle