Kiitti,nautin niin on pienet asiat tärkeitä,niistäkin osaa nauttia.Pienet asiat ovat oikeasti tärkeitä
Nauti aamustasi
Kiitti,nautin niin on pienet asiat tärkeitä,niistäkin osaa nauttia.Pienet asiat ovat oikeasti tärkeitä
Nauti aamustasi
Mulla on lasten huoneissa pimennysverhot mutta tätä nykyä ovat tuurillansa alhaalla eli hyvin maistuu unet kesän valoisuudessakin.Mä oon välillä kanssa miettinyt että pitäskö hankkia sellaset tänne yläkertaan...nyt oon toistaseks tyytynyt noihin tavan verhoihin kun ovat vähän paksumpaa kangasta ja aika hyvin peittävät, siis sillon kun muistan peittää ikkunat niillä ja viimeyönä unohin
Meillä kanssa onMulla on joku pimennysrullaverho makkarissa, pitäis estää myös jonkin verran lämpöä pääsemaästä sisälle mutta eipä tule pidettyä verhoa päivällä kiinni. Itse asiassa jokaisessa huoneessa on tumma rullaverho paitsi ei olkkarissa.
Mulla on tiedossa mansikkamaalla pomppimista. Eli rikkaruohojen kitkentää mihin taatusti valjastan ipanalaumankin
Hurjasti vain näyttää olevan kukkasia....toivottavasti nyt myös pörriäisiäkin...
Näin eilen kiihoittavan sängyn kierrätyskeskuksessa.
Miten se sänky liittyy Kisun mansikkamaahan?Näin eilen kiihoittavan sängyn kierrätyskeskuksessa.
Mikä sääeukko sinä olet olevinas.Jokainen varmaan osaa säätiedot itsekin katsoa eikä sinun aina tarvitse niitä linkitellä.Kiva mittari meni rikki ikkunanpesussa. Täytyis laittaa uusi, kun ehtisi. Lomaa odotellessa.
Eilen kävin Ikeassa. Etsi edullista pöytää/tuoleja pihalle. Seuraavaksi tsekkailen Torin tarjontaa lähialueelta.
Aijai, ei saa esittää lisäkysymyksiä Kohta tulee syvääluotaava yksityiskohtainen raportti.Miten se sänky liittyy Kisun mansikkamaahan?
Kiihottiko niin kovin että kävit heti toimeen ja koemakasit sen ....
Aaaa, kaikkee mäkin utelen!!!???
En ole linkittänyt mitään. Asenteesi on vihamielinen, miksi näin?Mikä sääeukko sinä olet olevinas.Jokainen varmaan osaa säätiedot itsekin katsoa eikä sinun aina tarvitse niitä linkitellä.
! Famipalallle piti mennä!Mikä sääeukko sinä olet olevinas.Jokainen varmaan osaa säätiedot itsekin katsoa eikä sinun aina tarvitse niitä linkitellä.
Meninkin....Sängyntolpat näytti anustapeille, ois tehny heti mieli sovittaa
Ei.Miten se sänky liittyy Kisun mansikkamaahan?
Meninkin....
Meninkin....
Jyskissä on kanssa ihan kivoja ulkojuttuja.Kiva mittari meni rikki ikkunanpesussa. Täytyis laittaa uusi, kun ehtisi. Lomaa odotellessa.
Eilen kävin Ikeassa. Etsi edullista pöytää/tuoleja pihalle. Seuraavaksi tsekkailen Torin tarjontaa lähialueelta.
Ne on ihan käteviä. Onhan niitä jotain pimentäviä sivuverhojakin.Mä oon välillä kanssa miettinyt että pitäskö hankkia sellaset tänne yläkertaan...nyt oon toistaseks tyytynyt noihin tavan verhoihin kun ovat vähän paksumpaa kangasta ja aika hyvin peittävät, siis sillon kun muistan peittää ikkunat niillä ja viimeyönä unohin
Sori.... Rättiksellä on joku ihme kyky saada aikaan lisäkysymyksiä, en tiedä miten hä sen tekeeAijai, ei saa esittää lisäkysymyksiä Kohta tulee syvääluotaava yksityiskohtainen raportti.
Tyttöystävä oli vielä mukana, tuumasi hymyillen siinä ku katselin sitä sänkyä: Tiedän mitä ajattelet
No en aattele...kaikkee sitä...Aatteleppa jos laittas joka nurkkaan erikokoisen nupin, ois se mukavaa