Moikkelis vaan
Upea ilma,kahvia ja perunarieskaa täytettynä.
Upea ilma,kahvia ja perunarieskaa täytettynä.
Samaa mieltä että ehdottomasti hieno idea kirjoittaa kirje lapsille!Kirjoita ihmeessä kirje lapsillesi
Ehkä he yllättävät sinut ja ottavat yhteyttä,vaikka edes tekstari syntymäpäivänä.
Elän ja olen siinä uskossa, että koskaan ei ole liian myöhäistä.Ehkä olet jo myöhässä kirjeesi kanssa mutta kirjoita jos se helpottaa omaa oloasi. Älä kuitenkaan odota että lapsesi asiaan reagoisivat millään muotoa. Ero ei ole syy hylätä lapsia. Välttämättä he eivät enää arvosta sitä yhteydenottoa,joskus voi olla jo liian myöhäistä.
Voithan aina mainita, että olit panssari porukan kersantti ja nykyään palstamamma.Elän ja olen siinä uskossa, että koskaan ei ole liian myöhäistä.
Mutta mitä minä kertoisin?
Ap, eli alkuperäinen postaaja on "kepsis"Onko Ap jäänyt 10v tasolle?
Mitäs sulla on pannarintorjuntakessuja vastaan?Voithan aina mainita, että olit panssari porukan kersantti ja nykyään palstamamma.
Kiitos valistuksesta.Ap, eli alkuperäinen postaaja on "kepsis"
Noin niinku kuuden vuoden takaa.
Mut jos tarkoitiksesi oli laittaa ak niin p ja k ovat niin kaukana toisistaan, että ei niistä erehdy.
Minulla on monta lempinimeä oikeassakin elämässä.
Täällä kelpaa mikä vaan mutta selvyyden vuoksi se vois olla vaikkapa aakoo?
Sinulla on kova pinta mutta lämmin sydän.Kirjota vaan lapsillesi kirje AK, se olis niille tärkeää. Kyllä ne isää rakastavat ja kaipaavat ihan varmasti. Näytä että välität.
Miksi olisi muka liian myöhästä, ei ole niin kauan kuin henki pihisee.
Mikä sen kivempaa ois aikuisenakaan lapselle kuin että olis isä jota voisi käydä moikkaamassa.
Olen.Kiitos valistuksesta.
Onko aakoo jäänyt 10v tasolle?
Halaus murunenVoi apua...mutta tiiätkö, mä ihan liikutun täällä tuosta kirje- ajatuksestakin...eli vetistelyksi meni....mutta sillä kaikella lämmöllä minkä tuo ajatuksena jo toi...
Itseasiassa....aikoinani olisin tarvinnut tuollaisen kirjeen minäkin.
Ikävä tuli....
Mä sain edesmenneeltä isältäni yhden kirjeen kun olin nuori teini ja se kirje on edelleen tallessa ja merkitsee todella paljon. <3Voi apua...mutta tiiätkö, mä ihan liikutun täällä tuosta kirje- ajatuksestakin...eli vetistelyksi meni....mutta sillä kaikella lämmöllä minkä tuo ajatuksena jo toi...
Itseasiassa....aikoinani olisin tarvinnut tuollaisen kirjeen minäkin.
Ikävä tuli....
Kiitos*rutistaa takaisin*Halaus murunen
Voin vain kuvitella kirjeesi merkityksen. Sitä ei mitata rahassa vaan sydänjuuritunteessa.Mä sain edesmenneeltä isältäni yhden kirjeen kun olin nuori teini ja se kirje on edelleen tallessa ja merkitsee todella paljon. <3
Niinpä,totta. Mulle oli myös isä hyvin tärkeä ja rakas äidin ohella.Kiitos*rutistaa takaisin*
"Aina" vaan kohkataan ja nostetaan äiti jotenkin ns.ykkösvanhemmaksi mutta kyllä isäkin on yhtä tärkeä. Ei niitä kumpaakaan voi eikä saa kilpailuttaa koska molemmilla on suuri sija lapsen sydämessä...
Olipa se lapsi minkä ikäinen tahansa...