The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
vierailija
Ehkä olet jo myöhässä kirjeesi kanssa mutta kirjoita jos se helpottaa omaa oloasi. Älä kuitenkaan odota että lapsesi asiaan reagoisivat millään muotoa. Ero ei ole syy hylätä lapsia. Välttämättä he eivät enää arvosta sitä yhteydenottoa,joskus voi olla jo liian myöhäistä.

Ehkä olet jo myöhässä kirjeesi kanssa mutta kirjoita jos se helpottaa omaa oloasi. Älä kuitenkaan odota että lapsesi asiaan reagoisivat millään muotoa. Ero ei ole syy hylätä lapsia. Välttämättä he eivät enää arvosta sitä yhteydenottoa,joskus voi olla jo liian myöhäistä.
Elän ja olen siinä uskossa, että koskaan ei ole liian myöhäistä.
Mutta mitä minä kertoisin?

Kirjota vaan lapsillesi kirje AK, se olis niille tärkeää. Kyllä ne isää rakastavat ja kaipaavat ihan varmasti. Näytä että välität.
Miksi olisi muka liian myöhästä, ei ole niin kauan kuin henki pihisee.
Mikä sen kivempaa ois aikuisenakaan lapselle kuin että olis isä jota voisi käydä moikkaamassa.

• Tykkää
Reactions: FreezeCat ja Kais
vierailija
Ap, eli alkuperäinen postaaja on "kepsis"
Noin niinku kuuden vuoden takaa.
Mut jos tarkoitiksesi oli laittaa ak niin p ja k ovat niin kaukana toisistaan, että ei niistä erehdy.
Minulla on monta lempinimeä oikeassakin elämässä.
Täällä kelpaa mikä vaan mutta selvyyden vuoksi se vois olla vaikkapa aakoo?
Kiitos valistuksesta.
Onko aakoo jäänyt 10v tasolle?

Kirjota vaan lapsillesi kirje AK, se olis niille tärkeää. Kyllä ne isää rakastavat ja kaipaavat ihan varmasti. Näytä että välität.
Miksi olisi muka liian myöhästä, ei ole niin kauan kuin henki pihisee.
Mikä sen kivempaa ois aikuisenakaan lapselle kuin että olis isä jota voisi käydä moikkaamassa.
Sinulla on kova pinta mutta lämmin sydän.

• Tykkää
Reactions: FreezeCat ja Kais
Ei tää ole mikään salaisuus joten ihan hyvin voin sen laittaa vaiikka tähän.
Kun firmassa pakolliseen nelkytvuotishuoltoon kävi käsky, niin lääkäri komensi sairaslomalle. Heti.
Ei ollut töihin paluuta vuoteen.
Ainakin vuosi aikaa maata sohvalla ja ryypätä.
Sitä taas ei vaimo kestänyt joten tuli ero.

Sen jälkeen yritin tappaa itseni juomalla mutta tässä vieläkin olen.

• Tykkää
Reactions: Lunatic
AaKoo - todellakin...

Kirjoita se kirje :)

Ja ihan ajan kanssa, rauhassa.
Omin sanoin ja kuvauksin suoran rehellisesti ja avoimesti. Sellaisena kuin olet.

Kirje on niin henkilökohtainen...sen ääreen on pysähdyttävä.

Ikinäkoskaanmilloinkaan ei ole myöhäistä kertoa kuinka kaipaa ja rakastaa.

• Tykkää
Reactions: Elena777 ja Kais
Voi apua...mutta tiiätkö, mä ihan liikutun täällä tuosta kirje- ajatuksestakin...eli vetistelyksi meni....mutta sillä kaikella lämmöllä minkä tuo ajatuksena jo toi...

Itseasiassa....aikoinani olisin tarvinnut tuollaisen kirjeen minäkin.

Ikävä tuli:cry:....

Voi apua...mutta tiiätkö, mä ihan liikutun täällä tuosta kirje- ajatuksestakin...eli vetistelyksi meni....mutta sillä kaikella lämmöllä minkä tuo ajatuksena jo toi...

Itseasiassa....aikoinani olisin tarvinnut tuollaisen kirjeen minäkin.

Ikävä tuli:cry:....
Mä sain edesmenneeltä isältäni yhden kirjeen kun olin nuori teini ja se kirje on edelleen tallessa ja merkitsee todella paljon. <3

• Tykkää
Reactions: Kais ja FreezeCat
Kiitos*rutistaa takaisin*:)

"Aina" vaan kohkataan ja nostetaan äiti jotenkin ns.ykkösvanhemmaksi mutta kyllä isäkin on yhtä tärkeä. Ei niitä kumpaakaan voi eikä saa kilpailuttaa koska molemmilla on suuri sija lapsen sydämessä...

Olipa se lapsi minkä ikäinen tahansa...
Niinpä,totta. Mulle oli myös isä hyvin tärkeä ja rakas äidin ohella.

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä