Paheksun
Huono läppä.
Paheksun
Juu ei, ei kyllä nyt oo Samantha Ooh touch me Fox :0Samantha
Eli perinteistä jussia pukkaaJuhannussää: ukkosta ja kylmää | Kotimaan uutiset | Iltalehti.fi
Juhannuksen tämänhetkiset sääennusteet ovat mökkeilijöille ja festarikävijöille lohdutonta luettavaa.
Mä mitään Justin Piiberiä kuuntele Ja synnyin viime vuosituhannella että revi siitäEt tietenkään kun synnyit eilen. Pidättäydy vaan siinä justin bieberissä,
Enkä sanonut mitään kappaleista vaan henkilöstä, mutta ei nuori sukupolvi ymmärrä muita eroja kuin sukupuolten, joita on n.625.
Ota Lunis mukaan vaan ja rääkkääkkää
Suihkuun meen ihakohta mutta en mä nyt Lunista aatellu kastella ja rääkätä....
Sinäkin olet liian nuori ymmärtämään.Olet liian nuori ymmärtämään. Ei samantha mikään bimbo ole.
1999?Mä mitään Justin Piiberiä kuuntele Ja synnyin viime vuosituhannella että revi siitä
Jaa, että meinaat etten tänään pääsekään suihkuun enkä huomennakaan kun koko aika mennee Lunista ettiessä...tosi reilu meininki, heiOta Lunis mukaan vaan ja rääkkääkkää
Ei o enää minun tahdoistani kiinni.Mitä tulee suhun ja Peppiseen, niin - pallohan on sulla käpälissäs. Mitä haluat, mitä toivot...kaikki on mahdollista oikeasti kun suuntaat toimintasi ja ajatuksesi siihen. Joskus sen haluamansa saa helposti, asiat vain loksahtavat. Toisinaan se vaatii paljon töitä. Siltikin se on saavutettavissa.
Riippuu vain siitä kuinka paljon tahdot
En ole Dollya bimboksi missään väittänytkään.Sinäkin olet liian nuori ymmärtämään.
Ei jotain I will always love youta kukaan blondibimbo tee.
Se on Dolly Partonin biisi.
Hän ei todellakaan ollut mikään blonditissibimbo.
Vaan helvetin hyvä muusikko.
Juuri näin. Osaat lukea ihmisiä, .Jaa, että meinaat etten tänään pääsekään suihkuun enkä huomennakaan kun koko aika mennee Lunista ettiessä...tosi reilu meininki, hei
Eikä sillä ettenkö Luniksen kans vois käydä suihkussa mutta mä luulen että Lunis a r v o s t a i s jonkinlaisia hienovaraisia käytöstapoja ja yksityisyyttä näin ensalkuun ...
Höpöhöpö Lunis tykkää vastalla piiskaamisesta (suihkussa), Belindasta ja näköjään Tarja Halosestakin.Jaa, että meinaat etten tänään pääsekään suihkuun enkä huomennakaan kun koko aika mennee Lunista ettiessä...tosi reilu meininki, hei
Eikä sillä ettenkö Luniksen kans vois käydä suihkussa mutta mä luulen että Lunis a r v o s t a i s jonkinlaisia hienovaraisia käytöstapoja ja yksityisyyttä näin ensalkuun ...
Ai mitenni?Ei o enää minun tahdoistani kiinni.
Olenko missään väittänytkään että olisit?En ole Dollya bimboksi missään väittänytkään.
Saa tykätä mun puolesta ja olla tykkäämättäkin.Höpöhöpö Lunis tykkää vastalla piiskaamisesta (suihkussa), Belindasta ja näköjään Tarja Halosestakin.
Kenestäkään edellämainitusta en tiedä. Tai eivät ainakaan ole lähteneet kanssani kylpyyn.Höpöhöpö Lunis tykkää vastalla piiskaamisesta (suihkussa), Belindasta ja näköjään Tarja Halosestakin.
Juuri näin. Osaat lukea ihmisiä, .
Harva sen taitaa.