The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Ota Lunis mukaan vaan ja rääkkääkkää :sneaky::love:
Jaa, että meinaat etten tänään pääsekään suihkuun enkä huomennakaan kun koko aika mennee Lunista ettiessä:confused::cautious:...tosi reilu meininki, hei(y)o_O

Eikä sillä ettenkö Luniksen kans vois käydä suihkussa mutta mä luulen että Lunis a r v o s t a i s jonkinlaisia hienovaraisia käytöstapoja ja yksityisyyttä näin ensalkuun :)...
 
  • Tykkää
Reactions: Lunatic
Mitä tulee suhun ja Peppiseen, niin - pallohan on sulla käpälissäs:). Mitä haluat, mitä toivot...kaikki on mahdollista oikeasti kun suuntaat toimintasi ja ajatuksesi siihen. Joskus sen haluamansa saa helposti, asiat vain loksahtavat. Toisinaan se vaatii paljon töitä. Siltikin se on saavutettavissa.


Riippuu vain siitä kuinka paljon tahdot:)
Ei o enää minun tahdoistani kiinni.
 
Jaa, että meinaat etten tänään pääsekään suihkuun enkä huomennakaan kun koko aika mennee Lunista ettiessä:confused::cautious:...tosi reilu meininki, hei(y)o_O

Eikä sillä ettenkö Luniksen kans vois käydä suihkussa mutta mä luulen että Lunis a r v o s t a i s jonkinlaisia hienovaraisia käytöstapoja ja yksityisyyttä näin ensalkuun :)...
Juuri näin. Osaat lukea ihmisiä, :love:.

Harva sen taitaa.
 
  • Tykkää
Reactions: FreezeCat
Jaa, että meinaat etten tänään pääsekään suihkuun enkä huomennakaan kun koko aika mennee Lunista ettiessä:confused::cautious:...tosi reilu meininki, hei(y)o_O

Eikä sillä ettenkö Luniksen kans vois käydä suihkussa mutta mä luulen että Lunis a r v o s t a i s jonkinlaisia hienovaraisia käytöstapoja ja yksityisyyttä näin ensalkuun :)...
Höpöhöpö Lunis tykkää vastalla piiskaamisesta (suihkussa), Belindasta ja näköjään Tarja Halosestakin.
 
Höpöhöpö Lunis tykkää vastalla piiskaamisesta (suihkussa), Belindasta ja näköjään Tarja Halosestakin.
Saa tykätä mun puolesta ja olla tykkäämättäkin.

Muttakun justny tähän hätään mä en Lunista suihkuuni saa...ja jotenkin on semmonen olotilanen asiasta että Luniskin on omassa olossansa asiaan enemmän kuin tyytyväinen (y)
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä