The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Lienee ihan normaali etenemissuunta ja ajattelutapa tuolloin :)?

Ja mikäli ipanapaset pysyvät tuollaisina ja välimme tällaisina, niin - hoksaavat että kandee rimpautella nyt mun perään kun ei voi tietää missä toopeilen milloinkin :barefoot:...
Koti on paikka josta itte voi lähteä... ja jonne voi tulla takaisin.
Ilman, että tarttee miettiä kuka on ollut kenenkin kanssa tai paljonko viinaa reissulla meni.
 
Pyykinpesua vielä iltapuhteena, sain jopa itelleni huomista ajatellen tehdyksi salaatin evääksi (y)...eri asia sitten ehdinkö mutta se on huomisen murhe se...

Huomenna on jo torjantai:),miten voi olla mahdollista:cautious:..ja ens viikolla juhannuskin:)...

Pitänee miettia taikoja:rolleyes:(y):)....
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Lunatic ja Elena777
..ihan just semmosena kuin on :)
Mietis nyt kultaseni Ellua?
Ei voi hirveesti kirjoituksistaan päätellä mutta voi päätellä sen, että on aikamoisen määrän elämästään viettänyt kynnysmaton roolissa. Vaikka tahtotilansa on jotain aivan muuta.

Mietis minua.
Mulle kukaan tolkuissaan oleva ei edes uskalla sanoa vastaan.
Siis jos minä olen tolkuissani. Nykyään valitettavan harvoin.

Mut se on vaikkapa Ellulta erittäin tervettä järkeä pysyä mahdollisimman kaukana kaikesta mikä saattaa häntä vahingoittaa. Ei siit edes neuvotella.

Punatukkaisen Pepin löytäminen on mun tapauksessani aikas hankala homma.
 
vierailija
Pyykinpesua vielä iltapuhteena, sain jopa itelleni huomista ajatellen tehdyksi salaatin evääksi (y)...eri asia sitten ehdinkö mutta se on huomisen murhe se...
Huomenna on jo torjantai:),miten voi olla mahdollista:cautious:..ja ens viikolla juhannuskin:)...
Pitänee miettia taikoja:rolleyes:(y):)....
Juhannussää: ukkosta ja kylmää | Kotimaan uutiset | Iltalehti.fi
:oops:Juhannuksen tämänhetkiset sääennusteet ovat mökkeilijöille ja festarikävijöille lohdutonta luettavaa.
 
Mietis nyt kultaseni Ellua?
Ei voi hirveesti kirjoituksistaan päätellä mutta voi päätellä sen, että on aikamoisen määrän elämästään viettänyt kynnysmaton roolissa. Vaikka tahtotilansa on jotain aivan muuta.

Mietis minua.
Mulle kukaan tolkuissaan oleva ei edes uskalla sanoa vastaan.
Siis jos minä olen tolkuissani. Nykyään valitettavan harvoin.

Mut se on vaikkapa Ellulta erittäin tervettä järkeä pysyä mahdollisimman kaukana kaikesta mikä saattaa häntä vahingoittaa. Ei siit edes neuvotella.

Punatukkaisen Pepin löytäminen on mun tapauksessani aikas hankala homma.
Jokaisella meistä on menneisyytensä mistä on opittu juuri sen verran kuin tähän hetkeen pitääkin. Menneisyytensä kanssa on hyvä olla sinut, itseänsä on hyvä oppia rakastamaan ihan milloin vain jos ei sitä vielä ole oppinutkaan.


Ai ni!!! Alarm!!! Menee höttö- osastolle joten skippaa hyvä ihminen!!!!


Mitä tulee suhun ja Peppiseen, niin - pallohan on sulla käpälissäs:). Mitä haluat, mitä toivot...kaikki on mahdollista oikeasti kun suuntaat toimintasi ja ajatuksesi siihen. Joskus sen haluamansa saa helposti, asiat vain loksahtavat. Toisinaan se vaatii paljon töitä. Siltikin se on saavutettavissa.


Riippuu vain siitä kuinka paljon tahdot:)
 
  • Tykkää
Reactions: Lunatic
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä