jjaaaa no ehän mä tota tajunnut kun en a) juo olutta/kaljaa b) vahvimmat prosentit tähän aikaan tulee kahvistaOhrapirtelöä.
Kiusaat pientä siellä *murisee ja sähisee tukka pystyssä*
jjaaaa no ehän mä tota tajunnut kun en a) juo olutta/kaljaa b) vahvimmat prosentit tähän aikaan tulee kahvistaOhrapirtelöä.
Nyt on saatu smoothiepoliisikin ketjuun, kun minä vastaan pizzapoliisin virasta täällä. hihhih.
Niinpä tietenkin.jjaaaa no ehän mä tota tajunnut kun en a) juo olutta/kaljaa b) vahvimmat prosentit tähän aikaan tulee belinda carlislesta
Kiusaat pientä siellä *murisee ja sähisee tukka pystyssä*
Koita ny päästä jo yli tosta Belindasta ja Madonnasta hyvä nainen!Niinpä tietenkin. Miksei koskaan Madonnasta niinkuin mulla?
Haluat molemmat itsellesi?Koita ny päästä jo yli tosta Belindasta ja Madonnasta hyvä nainen!
Haluat molemmat itsellesi?
Mulle piisais, jos saisin tuon Softyn.
Älä nyt yhtään punastele, kaikkihan sen tietää, että olen lärpällään sinne päin.
Sitten kun ipanat joskus jossain vaiheessa kotiutuvat tai ylipäätänsä ilmottelevat nälän olemassaolosta niin tarjolla olis savustettua lohta ja perunamuussia sekä ämpärillinen salaattia...
Onks sulla pupu
Taijan kohta käydä hakemassa jälkkäriksi jäätelöä
Juu en mä sitä.Älä nyt yhtään punastele, kaikkihan sen tietää, että olen lärpällään sinne päin.
Lusikoitaisko vähän, vai pötkötänkö yksin hetken?Juu en mä sitä.
*Kippaa alakooman lattialle lusikoimaan yksinään* Softy on mun kanssa lusikassa, niin kerta!Lusikoitaisko vähän, vai pötkötänkö yksin hetken?
Enhän minä väkisten ystävien väliin tule.*Kippaa alakooman lattialle lusikoimaan yksinään* Softy on mun kanssa lusikassa, niin kerta!
Mutku se nyt ei vaan käyEnhän minä väkisten ystävien väliin tule.
Softy lupas ottaa minut taakseen eilen, etkö muista?
Lusikoidaan pieni hetki.Lusikoitaisko vähän, vai pötkötänkö yksin hetken?
Okei, meen sitte yksin lepäämään, ku on vähän pään kolotusta, onkohan sitä liikkeellä?Mutku se nyt ei vaan käy
Joo, varmasti.Lusikoidaan pieni hetki.
Se on sitä kanadalaista hyppykuppaa varmaanOkei, meen sitte yksin lepäämään, ku on vähän pään kolotusta, onkohan sitä liikkeellä?
Oon jo sängyssä.Joo, varmasti.
26 05 ?