The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Pitäiskö mun opetella käymään kaupassa aina viistoista minuuttia myöhemmin?
Nytkin olin kaupassa, kauppa oli tyhjä, mutta edelläni oli kolme asiakasta. Joiden ei pitäny ostaa kalapuikkoja vaan maksamakkaraa. Ja mahtaako tässä kupongissa olla voitto? Ja eiks nää olleetkaan tarjouksessa?
Jouduin yhden röökiaskin vuoksi jonottamaan 15 min.
Ja kun sain röökiasiat kolmessa sekunnissa hoidettua niin sit mulla olikin viis minuuttia aikaa puhua paskaa myyjän kanssa vaikka illan fudismatsista, koska takanani ei ollut ketään.

Miksi, oi miksi se jono on aina edessäni eikä koskaan takanani?
 
Pitäiskö mun opetella käymään kaupassa aina viistoista minuuttia myöhemmin?
Nytkin olin kaupassa, kauppa oli tyhjä, mutta edelläni oli kolme asiakasta. Joiden ei pitäny ostaa kalapuikkoja vaan maksamakkaraa. Ja mahtaako tässä kupongissa olla voitto? Ja eiks nää olleetkaan tarjouksessa?
Jouduin yhden röökiaskin vuoksi jonottamaan 15 min.
Ja kun sain röökiasiat kolmessa sekunnissa hoidettua niin sit mulla olikin viis minuuttia aikaa puhua paskaa myyjän kanssa vaikka illan fudismatsista, koska takanani ei ollut ketään.

Miksi, oi miksi se jono on aina edessäni eikä koskaan takanani?
Siksi kun nyt piristit myyjän päivää tovin rupattelulla.
 
Miten minusta nyt tuntuu että noi hyökkäykset FreezeCatia kohtaan johtuvat kateudesta -ellei jopa mustasukkaisuudesta.

Siis kun ei ketään satunnaista tyyppiä voi noin paljoa ärsyttää. Jutussa on pakko olla jotain henkilökohtaista takana.
Routamisu on kenties positiivisin henkilö jonka tiedän.
En ole kuvaansa nähnyt mutta sisäisesti noin kaunis ihminen on hyvin kaunis.
Jotkut vaa ei sitä kestä.
 
  • Tykkää
Reactions: Kais
Softy
Jep.

Tuota...iteasiassa en edes tiiä mitä sanoisin mutta aika selväksi tuli.

Mä en..tiiä että mimmonen mun sitten pitäis olla että. Feikki?? Kiitos.

Okei, en kuulu mihinkään. On mua ennenkin oudoksi sanottu ja ihan päin naamaakin. Ei oo hyvä että juttelen, ei oo hyvä että nauran, ei oo hyvä että tsemppaan tai yritän ajatella positiivisesti...mutta kun en mä jaksa olla enkä haluukaan olla täällä valittamassa tai itkemässä, kyllä mä sen osaan ihan itekseni tehdä tässä mun omassa irl- maailmassa.. Eikä mun tapoihin vaan kuulu mikään vittuilu kellekään, kato se kiltti tyttö jota oli hyvä riepotella mennen tullen ja palatessa pitkin koulunkäytäviä tai myöhemmin opiskelukämppää...ihan sama

Ei musta tarvii tykätä. Ei ollenkaan. Ei täällä nettimaailmassa eikä todellakaan oikeassa. Mä osaan väistyä. Ja olla hiljaakin.

Mutta itelleni en voi mitään. Mä oon tämmönen, sori nyt vaan. Oon sanonu aikasemminkin että skippaa mun jutut jos et kestä tai osoita ulko- ovea. Opettelemassa mä tällä oon tätä olemista ihan kuin säkin..
Ole ihuna oma itsesi. :love:
 
Routamisu on kenties positiivisin henkilö jonka tiedän.
En ole kuvaansa nähnyt mutta sisäisesti noin kaunis ihminen on hyvin kaunis.
Jotkut vaa ei sitä kestä.
Mä luulen, että se joku tai ne jotkut eivät kestä sitä että me muut ääneen sanomme miten paljon pidämme.

Mutta miten vinksallaan pitää olla jos toisen kehuminen aiheuttaa kateutta?
 
  • Tykkää
Reactions: Kais
:(

Piti ruokaostoksille mutta akku oli volvomurusta tyhjentynyt. Takaluukku oli jäänyt silleen hassusti melkis auki. Ja varashälyttimet alkoivat karjua kun sain laturiin kiinni, ettei vaan ois taas joku hiiriotus yrittänyt pesäänsä rakentaa!

Ny sit odottelen. Vatsa kurnien.
Höh,harmi.:( Toivottavasti pääset pian kauppaan
 
Viimeksi muokattu:
Mä luulen, että se joku tai ne jotkut eivät kestä sitä että me muut ääneen sanomme miten paljon pidämme.

Mutta miten vinksallaan pitää olla jos toisen kehuminen aiheuttaa kateutta?
Mun on hirveen vaikee sisäistää semmoisen maailmankuvaa jonka mielestä kaikki positiivisuuskin on paskaa.

Tän maailman routamisut ovat niitä naisia joiden vuoksi täs ylipäänsä viittii olla hengissä.
 
  • Tykkää
Reactions: Kais
Jep.

Tuota...iteasiassa en edes tiiä mitä sanoisin mutta aika selväksi tuli.

Mä en..tiiä että mimmonen mun sitten pitäis olla että. Feikki?? Kiitos.

Okei, en kuulu mihinkään. On mua ennenkin oudoksi sanottu ja ihan päin naamaakin. Ei oo hyvä että juttelen, ei oo hyvä että nauran, ei oo hyvä että tsemppaan tai yritän ajatella positiivisesti...mutta kun en mä jaksa olla enkä haluukaan olla täällä valittamassa tai itkemässä, kyllä mä sen osaan ihan itekseni tehdä tässä mun omassa irl- maailmassa.. Eikä mun tapoihin vaan kuulu mikään vittuilu kellekään, kato se kiltti tyttö jota oli hyvä riepotella mennen tullen ja palatessa pitkin koulunkäytäviä tai myöhemmin opiskelukämppää...ihan sama

Ei musta tarvii tykätä. Ei ollenkaan. Ei täällä nettimaailmassa eikä todellakaan oikeassa. Mä osaan väistyä. Ja olla hiljaakin.

Mutta itelleni en voi mitään. Mä oon tämmönen, sori nyt vaan. Oon sanonu aikasemminkin että skippaa mun jutut jos et kestä tai osoita ulko- ovea. Opettelemassa mä tällä oon tätä olemista ihan kuin säkin..
Susta ei voi olla tykkäämättä, monta kertaa kun ittellä on ollut huono hetki tai päivä, just sun viestit on saanut mielen ilosemmaks. Älä ikinä muutu tuosta miksikään muuksi!
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä