The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Jos jotain ahdistaa Kattisen pusu-hali-viestit ja positiivisuus,niin voi olla niitä lukematta tai poistua ketjusta.

Kyllä noita ihania & positiivisia ihmisiä on oikeesti olemassa.
 
Jep.

Tuota...iteasiassa en edes tiiä mitä sanoisin mutta aika selväksi tuli.

Mä en..tiiä että mimmonen mun sitten pitäis olla että. Feikki?? Kiitos.

Okei, en kuulu mihinkään. On mua ennenkin oudoksi sanottu ja ihan päin naamaakin. Ei oo hyvä että juttelen, ei oo hyvä että nauran, ei oo hyvä että tsemppaan tai yritän ajatella positiivisesti...mutta kun en mä jaksa olla enkä haluukaan olla täällä valittamassa tai itkemässä, kyllä mä sen osaan ihan itekseni tehdä tässä mun omassa irl- maailmassa.. Eikä mun tapoihin vaan kuulu mikään vittuilu kellekään, kato se kiltti tyttö jota oli hyvä riepotella mennen tullen ja palatessa pitkin koulunkäytäviä tai myöhemmin opiskelukämppää...ihan sama

Ei musta tarvii tykätä. Ei ollenkaan. Ei täällä nettimaailmassa eikä todellakaan oikeassa. Mä osaan väistyä. Ja olla hiljaakin.

Mutta itelleni en voi mitään. Mä oon tämmönen, sori nyt vaan. Oon sanonu aikasemminkin että skippaa mun jutut jos et kestä tai osoita ulko- ovea. Opettelemassa mä tällä oon tätä olemista ihan kuin säkin..
 
:(

Piti ruokaostoksille mutta akku oli volvomurusta tyhjentynyt. Takaluukku oli jäänyt silleen hassusti melkis auki. Ja varashälyttimet alkoivat karjua kun sain laturiin kiinni, ettei vaan ois taas joku hiiriotus yrittänyt pesäänsä rakentaa!

Ny sit odottelen. Vatsa kurnien.
 
Jep.

Tuota...iteasiassa en edes tiiä mitä sanoisin mutta aika selväksi tuli.

Mä en..tiiä että mimmonen mun sitten pitäis olla että. Feikki?? Kiitos.

Okei, en kuulu mihinkään. On mua ennenkin oudoksi sanottu ja ihan päin naamaakin. Ei oo hyvä että juttelen, ei oo hyvä että nauran, ei oo hyvä että tsemppaan tai yritän ajatella positiivisesti...mutta kun en mä jaksa olla enkä haluukaan olla täällä valittamassa tai itkemässä, kyllä mä sen osaan ihan itekseni tehdä tässä mun omassa irl- maailmassa.. Eikä mun tapoihin vaan kuulu mikään vittuilu kellekään, kato se kiltti tyttö jota oli hyvä riepotella mennen tullen ja palatessa pitkin koulunkäytäviä tai myöhemmin opiskelukämppää...ihan sama

Ei musta tarvii tykätä. Ei ollenkaan. Ei täällä nettimaailmassa eikä todellakaan oikeassa. Mä osaan väistyä. Ja olla hiljaakin.

Mutta itelleni en voi mitään. Mä oon tämmönen, sori nyt vaan. Oon sanonu aikasemminkin että skippaa mun jutut jos et kestä tai osoita ulko- ovea. Opettelemassa mä tällä oon tätä olemista ihan kuin säkin..
Mie tykkään susta,just sellaisena kuin oot. :) Älä muutu ikinä,oo aina ihana,positiivinen,iloinen halaaja ja pusuttelija :love:
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä