JOOOOOOOOOOOOO JOOOOOOOOOOO.No carlisle sentään!!
JOOOOOOOOOOOOO JOOOOOOOOOOO.No carlisle sentään!!
Naiset on inhottavia ja tarkkanäköisiä, joten miks me miehet ollaan moisista niin kiinnostuneita?
No koska perse ja muuta immummämmynmömmöötä...Naiset on inhottavia ja tarkkanäköisiä, joten miks me miehet ollaan moisista niin kiinnostuneita?
Tätä minäkin veikkaan, genitaalialue. Pakko päästä dippaamaan.No koska perse ja muuta immummämmynmömmöötä...
Jos ainoa kiinnostava asia on perse, niin jotain on pahasti pielessä.No koska perse ja muuta immummämmynmömmöötä...
Ihan tosi, Eikö siitä ollut joku tutkielma, Etta seksi on 80 prosenttia parisuhteesta?Jos ainoa kiinnostava asia on perse, niin jotain on pahasti pielessä.
Jos naisessa tai miehessä ei ole muuta kiinnostavaa kuin perse niin parisuhteessa on jotain tosiaankin pielessä.
Kyl mä enemmänkin kaipaan semmoista jonka hartioita voi hieroa ja joka tykkaa mun hieromisistani.Vaikea sanoa, en ole lesbo.
Sinä voit laskea seksin sopivina prosentteina.Ihan tosi, Eikö siitä ollut joku tutkielma, Etta seksi on 80 prosenttia parisuhteesta?
Ei se mun idea ollutSinä voit laskea seksin sopivina prosentteina.
Minä en.
Mä luin siitä.Ihan tosi, Eikö siitä ollut joku tutkielma, Etta seksi on 80 prosenttia parisuhteesta?
No kyllä mä mielummin syön kuin nain.Mä luin siitä.
Mun mielestä suhde voi huonosti jos seksiä ei ole tarpeeksi. Seksi on yhtä tärkeä kuin ruoka.
Ei niistä valita. Ruoka on edyllytys elämiseen. Puhun parisuhteesta ja seksistä. Tiedän kokemuksesta mitä on kun seksiä on liian vähän.No kyllä mä mielummin syön kuin nain.
Siis jos noista kahdesta pitää valita.
Mä tiedän kokemuksesta mitä on kun ruokaa riittää vain lapsille.Ei niistä valita. Ruoka on edyllytys elämiseen. Puhun parisuhteesta ja seksistä. Tiedän kokemuksesta mitä on kun seksiä on liian vähän.
Miksi takerrut ruokaan? Se oli vain vertauskuva. Puhun seksistä ja parisuhteesta. En ruoasta tai lapsista.Mä tiedän kokemuksesta mitä on kun ruokaa riittää vain lapsille.
Me aikuiset voidaan aina naida jälkiruoaksi mutta lapset ei.
BÖÖHÖÖÖÖÖKKLLKJKÖÖÖÖÖÖÖ