Harvemmin ihminen veden alta mitään haistaa, toisin kuin ruumiskoira.Miltä keitetty muna haisee?
Vettä kattilassa ja muutama muna kiehumassa niin ei se ny oikeesti haise yhtään miltään.
Onko elena munakoira.
Harvemmin ihminen veden alta mitään haistaa, toisin kuin ruumiskoira.Miltä keitetty muna haisee?
Vettä kattilassa ja muutama muna kiehumassa niin ei se ny oikeesti haise yhtään miltään.
Mulle käy kaikki muu paitsi ei löysäksi keitetty muna.Mä tykkään enemmän paistetusta...keitetty haisee ihan kummalliselle ja sillon mulle tulee ''i just lost my appetite'-fiilis
Joo, Sinä ja minä vain.
Mistä tiedät kuka peppi pn?Sanon varmasti Pepille, että täällä vonkaat sitä yhtä.
No hyi sentään!!Niinpä tietysti, mutta minunpa unissa onkin Matti Vanhanen ja Timo Soini, siis minun kiNpussa molemmat.
Sinä voit soittaa minulle koska tahansa.Tähän aikaan yöstä?
Olen...vuh vuhHarvemmin ihminen veden alta mitään haistaa, toisin kuin ruumiskoira.
Onko elena munakoira.
Ei Peppiä ole vielä olemassakaan, ja jos on niin hänen nimi on varmaan joku muu kuin Peppi.Mistä tiedät kuka peppi pn?
Keitetty muna mikä on kuorittu, haisee ihan pierulle.Miltä keitetty muna haisee?
aha, eiks tää oo vähän rasismia että softy voi soittaa sulle mutta mä en..*mutisee*Sinä voit soittaa minulle koska tahansa.
Jos milloin tarvitsee niin sitä suuremmalla syyllä.
Mä olen kiinalaisessa horoskoopissa koira.Olen...vuh vuh
Mistä sä sait mun kuvani?
Mä olen tiikeriMä olen kiinalaisessa horoskoopissa koira.
En voi odottaa niin kauan että sä tulet.Sinä voit soittaa minulle koska tahansa.
Jos milloin tarvitsee niin sitä suuremmalla syyllä.
Eikä haise. Se on munan ominaistuoksu.Keitetty muna mikä on kuorittu, haisee ihan pierulle.
Niin, eli munan ominaistuoksu on pieru *nyökyttää takkutukkaista päätään tomerasti ja niin hiivatin tietäväisenä*Eikä haise. Se on munan ominaistuoksu.
Tarvitset puhelinnumeroni.aha, eiks tää oo vähän rasismia että softy voi soittaa sulle mutta mä en..*mutisee*
No hei hällöö kai mää nyssevverran ittekin hiffasin?Tarvitset puhelinnumeroni.
Ne joilla se on saavat soittaa koska tahansa.
Älä haistele siitä vaan pistä suuhusi.Niin, eli munan ominaistuoksu on pieru *nyökyttää takkutukkaista päätään tomerasti ja niin hiivatin tietäväisenä*
Emmä muista tiiä mutta mä puhun nyt keitetyn kananmunan pierunhajusta. Piste ja röyhTäs alkaa miettiä että mistä oikein puhutaan. Mielikuvitus laukkaa.
Yök, en pistäÄlä haistele siitä vaan pistä suuhusi.
Mistä sä sait mun kuvani?
Kanadalaisessa horoskoopissa olet rusina pullassa!Mä olen kiinalaisessa horoskoopissa koira.