The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Ehdin tässä ihavahingossa poksautella varpaankynnetkin kikkuralle....

Hoksasin yllättäen että telkkari oli jäänyt ipanoilta päälle, äänettömänä, ja kanava luiskahtanut ykköselle...

Viimeiset huikaisevan pakahduttavat minuutit ilmakuvaotoksia kotimaastamme:)....ja*huokaan*...voihyvätisätsentään kuinka meillä on täällä kaunista:love:! Järvet, metsät, pellot, kaupungitkin mitkä eivät ole tupaten täyteen ahdettuja vaan sijaa on vihreydelle.... Meillä on täällä kaunista ja puhdasta, olipa vuodenaika mikä tahansa tai sijainti missä tahansa :)

Ollaan me onnekaita:love:
Mä eilen haaveilin, että juhannus ois kiva viettää tälleen. Ihan vaan koska saaristossa on niin pirun kaunista! Meren tuoksua unohtamatta.

 
  • Tykkää
Reactions: Kais ja FreezeCat
Pilvilautan alla mennään ainakin vielä toistaiseksi mutta ei haittaa ollenkaan - luonnon vihreys on nyt niin :love:
Ja ilmassa viipyilee vielä yön sateen tuoksu...

Fiilistele sä auringonpaisteessa itteäs hellien:love:
Näin teen ja hilaan itteni kohta tuonne pihalle ruskistumaan jahka tässä aivot vielä heräilee uuteen päivään ihan kunnolla:love:
 
  • Tykkää
Reactions: Kais
Mä eilen haaveilin, että juhannus ois kiva viettää tälleen. Ihan vaan koska saaristossa on niin pirun kaunista! Meren tuoksua unohtamatta.

Tuo ois kyllä ihan paras tapa viettää jussia tai mitä tahansa muuta kesäpäivää...oikeessa seurassa vois sitten ihan hyvin uida ja rillata ja tehä mitä vaan mukavaa!:barefoot::love:
 
  • Tykkää
Reactions: FreezeCat ja 0oo0
Mä eilen haaveilin, että juhannus ois kiva viettää tälleen. Ihan vaan koska saaristossa on niin pirun kaunista! Meren tuoksua unohtamatta.

Mukanamukanamukanamukanamuk...:)(y)!!
Ja joo, ehdottomasti ja todellakin toi meren äärellä oleminen on "vain" niin :love:...se tuoksu, ihan omaa luokkaansa!!, suunnaton silmiinkannattomiin asti avautuva ulappa, pärskeet rantakiviin/kallioon...se voima ja vapaus mikä merestä vaan tulee läpi:love:...

Menkää ja viettäkää ihmeessä tuollainen ikimuistettava juhannus keskenänne:)(y)
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: 0oo0
Näin teen ja hilaan itteni kohta tuonne pihalle ruskistumaan jahka tässä aivot vielä heräilee uuteen päivään ihan kunnolla:love:
Aivojeni heräämistä mä saisin ootella varmaan iltaan saakka :D, pakko on siis pelata uhkapeliä ja toimia tällä tötteröö- kapasiteetilla :D

Pesukone pärräämässä ekaa satsiaan(y) ja kattelen imuria sillä silmällä:rolleyes::D...no enkä kato s i l l ä silmällä:eek::cautious: vaan juu nou...sillä silmällä(y)...puuhaantoimeenhommiin- ööganilla...no ei toi auttanu ollenkaan:ROFLMAO::barefoot:!
 
Mä lähden heilumaan ja tekemään ihmeitä(y):D*sipaisee kikkurat vauhtitörrötyssojotus- ponnarille*

Sinä siellä - just sinä!*katsoo suoraan syvälle simmusiis* - tee sinäkin tämän päivän ihmeet olemalla just tommonen ihana itsesi(y)

Pidä mukavaa:)*lentopusulaivuetta pukkaa:D*
 
  • Tykkää
Reactions: FreezeCat
Aivojeni heräämistä mä saisin ootella varmaan iltaan saakka :D, pakko on siis pelata uhkapeliä ja toimia tällä tötteröö- kapasiteetilla :D

Pesukone pärräämässä ekaa satsiaan(y) ja kattelen imuria sillä silmällä:rolleyes::D...no enkä kato s i l l ä silmällä:eek::cautious: vaan juu nou...sillä silmällä(y)...puuhaantoimeenhommiin- ööganilla...no ei toi auttanu ollenkaan:ROFLMAO::barefoot:!
Ai pyllysilmällä?:alien: Rättis varmaan just tuon sun viestin luettuaan alkoi katselemaan omaa imuriaan sillä silmällä ja tiiä nyt sitte yhtään mitä kaikkee sille imuri raukalle tapahtuu..miltä nyt tuntuu kun yllytit sitä pohjoissuomalaista perwåå?:notworthy: Kuinka nukut yösi tästälähin muka hyvin? :unsure::alien:
 
Ajattelin tänään ihan imuroimiseen käyttää imuria, mutta nyt aamurunkulle, olen jo vähän myöhässä :unsure:, heippa :)

Ai pyllysilmällä?:alien: Rättis varmaan just tuon sun viestin luettuaan alkoi katselemaan omaa imuriaan sillä silmällä ja tiiä nyt sitte yhtään mitä kaikkee sille imuri raukalle tapahtuu..miltä nyt tuntuu kun yllytit sitä pohjoissuomalaista perwåå?:notworthy: Kuinka nukut yösi tästälähin muka hyvin? :unsure::alien:
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä