nih...Mä olen erittäin pelottava jos mä sille päälle satun.
Sinä ny et edes osaa olla pelottava.
Jänkäperällä paistaa aurinko, ei täälä etelässä!Eikä muuten varmana paista kun just katoin ja kyllä tuo keltanen pallero ihan kuu on...aurinko pyyyyyyh.
*hyräilee hopeista kuuta*
Mitä helvettiä, belinda carlisle?Mä muuten aikoinani maalasin vesiväreillä Madonnan kuvia pyydettäessä julisteiksi kavereilleni....
vatut vaan itelles...popin kuningatar tuossa onMitä vittua tossa on belinda carlisle
jaa...emmä kyllä siinä ketään Olavia nähny?Mitä vittua tossa on Olavi Virta
No meleko samannäkönen?Mitä helvettiä, belinda carlisle?
Sinä olet kenties maailman vähiten pelottava jonka tiedän.nih...
No pitäskö sitte mukamas olla?Sinä olet kenties maailman vähiten pelottava jonka tiedän.
No en mä ny softista, ellua tai bitsiäkään pelkää.
Nyt näkyy olevan, ei ollu äsken.vatut vaan itelles...popin kuningatar tuossa on
Mitä sä nyt soperrat ...auringonpistosta pukkaa? Vai sadeallergiaa?Nyt näkyy olevan, ei ollu äsken.
Oli siinä äskennii Madonna, minä näin!Nyt näkyy olevan, ei ollu äsken.
Nonih, nonih!!*tohkeissaan läimii käpäliään yhteen* Ellunenkin näki, nih kerta!! Se on toi auringonpistos vaarallinen, voi tulla viiveelläkin....Oli siinä äskennii Madonna, minä näin!
Oliolioli...Ellusen linkittämänäSiinä oli belinda carlisle, helvetti
Kyllä, juuri näin, kyllä kyllä *nyökyttelee päätä topakasti* Älä huoli Kisu, minä suojelen sinua kaikelta..paitsi en hämähäkeiltä ja koppakuoriaisilta ja yöperhosilta, niitä vastaan saat pärjätä yksin ja samalla katsella kun mä kipitän tukka pöllyten ja vinkuen karkuun...Nonih, nonih!!*tohkeissaan läimii käpäliään yhteen* Ellunenkin näki, nih kerta!! Se on toi auringonpistos vaarallinen, voi tulla viiveelläkin....
Mun linkissä oli Belinda ja sun Madonna!!!Siinä oli belinda carlisle, helvetti
hUOMASIN VASTAMun linkissä oli Belinda ja sun Madonna!!!
No awww*menee ihan hämilleen ja syherölle*...Kyllä, juuri näin, kyllä kyllä *nyökyttelee päätä topakasti* Älä huoli Kisu, minä suojelen sinua kaikelta..paitsi en hämähäkeiltä ja koppakuoriaisilta ja yöperhosilta, niitä vastaan saat pärjätä yksin ja samalla katsella kun mä kipitän tukka pöllyten ja vinkuen karkuun...
https://www.taivaanvahti.fi/observations/show/64431Eikä muuten varmana paista kun just katoin ja kyllä tuo keltanen pallero ihan kuu on...aurinko pyyyyyyh.
*hyräilee hopeista kuuta*
Mitä sää oot vetänyt tänä iltana?Jaa, se olikin elenan viesti se belinda
Meinasin laittaa samanMitä sää oot vetänyt tänä iltana?