Tossa on oikeesti semmoinen juttu, että mä olen ihan oikeasti maailman paras mörönkarkoitin.
Mutt emmä sua pelkää ja Kisu ei pelkää ketään..Tossa on oikeesti semmoinen juttu, että mä olen ihan oikeasti maailman paras mörönkarkoitin.
Ikävä kyllä naiset pelkää minua enemmän kuin möröt joten lääke on pahempi kuin tauti.
sää et ollunna kuuntelemassa sitä vienokainokiljaisua mikä kiiri suustani naapuripitäjään asti kun oma armas keskimmäiseni säikäytti mut kesken työpäivän.....Mutt emmä sua pelkää ja Kisu ei pelkää ketään..
Siellä on täysikuu nyt ulkona, aivan ihanan näköistä!
Etkä sinä kuullut sitä vinkumista mitä mun suusta pääs kun täällä oli ihan hirveensuurijajärkyttävänpelottava HÄMÄHÄKKI Mä sitä ees uskaltana tappaasää et ollunna kuuntelemassa sitä vienokainokiljaisua mikä kiiri suustani naapuripitäjään asti kun oma armas keskimmäiseni säikäytti mut kesken työpäivän.....
No ei sitä tapetakaan, hassuEtkä sinä kuullut sitä vinkumista mitä mun suusta pääs kun täällä oli ihan hirveensuurijajärkyttävänpelottava HÄMÄHÄKKI Mä sitä ees uskaltana tappaa
Mä muuten aikoinani maalasin vesiväreillä Madonnan kuvia pyydettäessä julisteiksi kavereilleni....
Mut möröt pysyy kaukana.Mutt emmä sua pelkää ja Kisu ei pelkää ketään..
No joo niin kai...mutku ei!No ei sitä tapetakaan, hassu
Se otetaan ihan nätisti vaikka olla möllöstelemään talouspaperiarkkiin ja kannetaan siinä ulos
Mitäs pahaa tossa on?Mä muuten aikoinani maalasin vesiväreillä Madonnan kuvia pyydettäessä julisteiksi kavereilleni....
No ei niin mitään ...tuli vaan mieleen*sopertaa*Mitäs pahaa tossa on?
Saariselällä laskettelevat yöttömän yön auringossa nyt! Rinteet menee kiinni 02:00!Siellä on täysikuu nyt ulkona, aivan ihanan näköistä!
ai kun me nukutaan peput pystyssä Kisun kanssa? No ei kai meiän perät nyt niin pelottavat ooMut möröt pysyy kaukana.
Eikös se ollut se tarkoitus?
OhoSaariselällä laskettelevat yöttömän yön auringossa nyt! Rinteet menee kiinni 02:00!
Sielä paistaa aurinko nyttenki!
Sitä kohti sittenOlen jo pitkään halunnut tulla jonain päivänä suosituksi ja menestyneeksi. Onko ihan tervettä? Meneekö ohi joskus? Saisi jo hellittää, en muuta enää mieti kuin kuuluisuutta.
Toi ois kyllä niin huikeeta kokea *huokaa*....! Siellä on niin oma aikansa ja tunnelmansa...Sielä paistaa aurinko nyttenki!
Laskee heinäkuun puolessa välissä.
Eikä muuten varmana paista kun just katoin ja kyllä tuo keltanen pallero ihan kuu on...aurinko pyyyyyyh.Sielä paistaa aurinko nyttenki!
Laskee heinäkuun puolessa välissä.
Mä olen erittäin pelottava jos mä sille päälle satun.No ei niin mitään ...tuli vaan mieleen*sopertaa*