Missäs välissä sie oot kuvannut miun mirriämiu miu ja iltapäivää
Ihana ilma, aurinko ja lämmin!
Missäs välissä sie oot kuvannut miun mirriämiu miu ja iltapäivää
Ihana ilma, aurinko ja lämmin!
Enhän mä nyt sun mirriä missään oo ees nähnyt ikinä ainakan vielä...ainakaan tietääkseniMissäs välissä sie oot kuvannut miun mirriä
No, näkyy olevan ihan elävää kuvaa jo tarjollaEnhän mä nyt sun mirriä missään oo ees nähnyt ikinä ainakan vielä...ainakaan tietääkseni
Onks se elossa?? Sun mirri siis!!!No, näkyy olevan ihan elävää kuvaa jo tarjolla
Ihana kissa!!Tuo on oikeasti ihan kopio miun katista ja se pötköttelee usein selällään ja leipoo tuolleen ilmaa tassuillaan. Sille jos matkii itse tekevänsä käsillä noin niin alkaa matkimaan perässä .
Nyt on pöperöt kohallaan tai ainakin näyttäis olevan!
Silloin tällöin on havaittavissa elonmerkkejäOnks se elossa?? Sun mirri siis!!!
Sori mutt mä söin sen salaatin jo, sä voit syyä ton toisen kuvanKelpaisi
Mie niitä haluun . Tai ehkä nuo halloumit ja potut jos saan niihin voita ja tilliä .Sori mutt mä söin sen salaatin jo, sä voit syyä ton toisen kuvan
Niihin sun on vaan nyt tyytyminen tytsi! Rehut kun on jo mun mahassa *röyh*Mie niitä haluun . Tai ehkä nuo halloumit ja potut jos saan niihin voita ja tilliä .
Senkin ahmattiNiihin sun on vaan nyt tyytyminen tytsi! Rehut kun on jo mun mahassa *röyh*
*Hymyilee niin että hampaisiin kiinni jääneet salaatinlehdet kimaltelevat aamukasteen loisteessa*Senkin ahmatti
Saisko kuvan*Hymyilee niin että hampaisiin kiinni jääneet salaatinlehdet kimaltelevat aamukasteen loisteessa*
Kiitos kuitenkin!Mä en itse asiassa tiedä.
Kertapiletin olen aina ostanut kolikoilla enkä ole tullut kysyneeksi käykö kortti.
Harmittaako tilanne noin kovin koska piti pukea oikein mustat sukat jalkaanEnsin Elena ja sitten softy koita jo päättää kummalle lirkuttelet!
Ojentaa ja iltaaIltaa. Kylläpäs väsyttää. No, kohta nukkumaan. Huomenna vielä ylipitkä päivä edessä, sitten helpottaa. Kun ei päivään saa lisää tunteja, otan lisäaikaa aamusta
TattisOjentaa ja iltaa
Eihän tuosoo mitään syötävää, Elena saa nuo pekonit.