miu miu ja iltapäivää![]()
Ihana ilma, aurinko ja lämmin!![]()
Missäs välissä sie oot kuvannut miun mirriä
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
miu miu ja iltapäivää![]()
Ihana ilma, aurinko ja lämmin!![]()
Enhän mä nyt sun mirriä missään oo ees nähnyt ikinäMissäs välissä sie oot kuvannut miun mirriä![]()
Enhän mä nyt sun mirriä missään oo ees nähnyt ikinäainakan vielä...ainakaan tietääkseni
![]()
Onks se elossa??No, näkyy olevan ihan elävää kuvaa jo tarjolla![]()
Ihana kissa!!Tuo on oikeasti ihan kopio miun katista ja se pötköttelee usein selällään ja leipoo tuolleen ilmaa tassuillaan. Sille jos matkii itse tekevänsä käsillä noin niin alkaa matkimaan perässä.
Nyt on pöperöt kohallaan tai ainakin näyttäis olevan!
Onks se elossa??Sun mirri siis!!!
![]()
Sori mutt mä söin sen salaatin joKelpaisi![]()
Sori mutt mä söin sen salaatin jo, sä voit syyä ton toisen kuvan
![]()
Niihin sun on vaan nyt tyytyminen tytsi!Mie niitä haluun. Tai ehkä nuo halloumit ja potut jos saan niihin voita ja tilliä
.
Niihin sun on vaan nyt tyytyminen tytsi!Rehut kun on jo mun mahassa *röyh*
![]()
Senkin ahmatti![]()
*Hymyilee niin että hampaisiin kiinni jääneet salaatinlehdet kimaltelevat aamukasteen loisteessa*
![]()
Mä en itse asiassa tiedä.
Kertapiletin olen aina ostanut kolikoilla enkä ole tullut kysyneeksi käykö kortti.
Harmittaako tilanne noin kovin koska piti pukea oikein mustat sukat jalkaanEnsin Elena ja sitten softy koita jo päättää kummalle lirkuttelet!
Iltaa. Kylläpäs väsyttää. No, kohta nukkumaan. Huomenna vielä ylipitkä päivä edessä, sitten helpottaa. Kun ei päivään saa lisää tunteja, otan lisäaikaa aamusta![]()
TattisOjentaaja iltaa
Eihän tuosoo mitään syötävää, Elena saa nuo pekonit.