Mansikoita
Kermavaahtoa
Mä sorrun nyt tommoseen....ipanoitten kans
Kermavaahtoa
Mä sorrun nyt tommoseen....ipanoitten kans
Helikopterihan on maailman helpoin leikki.Nii mutt kuinka? Joo ja kyllä, haluun tietää...joo-o
Nainen ostamassa banaaneja ilman pikkareita?Ja ostin vain hedelmiä, pari banaania & mangon
Ööh... lämmität saunan?Mun pitäs vissiin muuttaa Grönlantiin...
Tai Pohjoisnavalle, Etelä- Mannerkin kävis just ja just vissiin ...
Kun.
Kyllä työ jo tiiätte....*huokailee*...ilta- aurinko...kesäillan seisahtuneisuus...elämisen kauneus....
Hattaranhutturallista ja perhosten lepatuksellisen läikähdyksellistä olotilaa taas tarjolla
Mitäkä mä teen nyt itteni kanssa....
Nyt kyllä paheksunJa ostin vain hedelmiä, pari banaania & mangon, sekä tuorekurkun, porkkanoita, kynttilän ja makkaran
No ei se nyt taija auttaa kun laitattaa vaan entistä syherölleen....Ööh... lämmität saunan?
Nyt kyllä paheksun
No sit sinun pitää etsiä jostain helikopteri joka osaa lämmittää saunan.No ei se nyt taija auttaa kun laitattaa vaan entistä syherölleen....
Olotilat liian makuisiksi....
Miten hulilupteri ja sauna nyt liittyy toisiinsa?No sit sinun pitää etsiä jostain helikopteri joka osaa lämmittää saunan.
Niin, noi muut on ihan vallattomia kyllä...ite pystyny hätinä yhdellä silmällä lukemaan ja siltikin oon joutunu turvautumaan tyynyn takaa kurkkimiseen...posket saaneet kestohehkun päälle nuitten hävyttömyyksistä...tämmönen hörhöpöwwönen kuitenkaan ihan kaikkea kestä...Täällähän taas perwoillaan
Niin noi muut vaan en minä Mä olin ihan kiltisti tuolla sängyssä äsken (yksin) ja sen jälkeen youtuubissa ettimässä musiikkia...mitään en oo tehnyt paheksuttavaa!Täällähän taas perwoillaan
Juu juuuuu ollaan sitä taas (muka) niin todella viatonna siellä ettäNiin, noi muut on ihan vallattomia kyllä...ite pystyny hätinä yhdellä silmällä lukemaan ja siltikin oon joutunu turvautumaan tyynyn kulman hinkkaamiseen...posket saaneet kestohehkun päälle nuitten hävyttömyyksistä...tämmönen hörhöpöwwönen kuitenkaan ihan kaikkea kestä...
Niih,noi muut perwoilee niin että viattomat immeiset hämmentyy ihanTäällähän taas perwoillaan
Ja sinäkin ilman pikkareita viipottelet kylilläNiih,noi muut perwoilee niin että viattomat immeiset hämmentyy ihan
Niin ja ihan varmasti teki Marilynit ainakin kerran menomatkalla ja tulomatkalla kolme kertaa....vaikkei edes tuullut!!!Ja sinäkin ilman pikkareita viipottelet kylillä
No mutta ku mie niin järkytyin ja ja hämmennyin niin noiden pervoilusta että unohin ettei kotona ollu pikkareita jalassaJa sinäkin ilman pikkareita viipottelet kylillä
Niin ja ihan varmasti teki Marilynit ainakin kerran menomatkalla ja tulomatkalla kolme kertaa....vaikkei edes tuullut!!!
Niin niin.... sitä oltiin kuitenkin leikitty ensin siellä helikopteriaNo mutta ku mie niin järkytyin ja ja hämmennyin niin noiden pervoilusta että unohin ettei kotona ollu pikkareita jalassa