Miten olet valmistautunut jos musu alkaa ampumaan rynkyllä Prismassa?

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailijatartar
Ottaa selvää ja puhuu sitten. Mut idioottihuutelu on tietty kivampaa.

Pasi (panssarisisu) on ajoneuvorekisteriin rekisteröitävissä oleva kuorma- auto. Maksaa vaan enemmän kuin Ferrari, et ei o ihan joka pojan lelu.
Bankku, eli Bandwagen on sit kotoisemmin Nasu (Nauhasisu) eli telavetoinen nivelohjattu kuorma- auto jolla siviilikäytössä tehdään vaik olympialaisten hiihtolatuja.

Molemmat on kuorma- autoja joilla vaikka äitisi saa ajaa. Sä et ihan vielä. Sulla kestää jokunen vuosi päästä eroon tutista saadaksesi kortin.
Suhun osu ja uppos :D Ottaako noin koville mun väite, että poistut aina paikalta jos olet väärässä? Mites nyt noin o_O
 
Suhun osu ja uppos :D Ottaako noin koville mun väite, että poistut aina paikalta jos olet väärässä? Mites nyt noin o_O
Vieläkö tää Pasi- vänkäys jatkuu?
Kyl se nyt vaan näöstään ja panssaroinnistaan huolimatta on kuorma- auto. Samoin kuin Bankkua ja Nasua (joista epek laittoi kuvat) kutsutaan tela- kuorma- autoiksi.

On jotain outoa väittää, et panssarintorjuntakessu ei tietäis mitä vehkeitä noi on vaik on toiminu noitten johtajana.
Tai väittää, et Pasi ei osais uida. Kyl se ui. Suossa se ui vähän huonosti joten yks onnistuttiin upottamaan suohon melkein kattoa myöten, mut onneks oli toinen Pasi jolla saatiin vedettyä vehje letosta.

Jos oikein pilkkua nussitaan, niin äsken linkitetty uutinenkin on ihan pielessä. Kuorma- auto ajoi ojaan. Palstafaktan mukaan kyseessä täytyy olla bussi koska kyydissä oli 17 ihmistä.

Mitä tulee tän ketjun otsikon aiheeseen, niin en viitti uhrata ajatustakaan sen murehtimiseen et saako joku päähänsä ryhtyä riehumaan tos ostoskeskuksessa. En mä Myyrmannin pommiakaan viittiny pelätä etukäteen enkä lopettanut siellä käymistä sen jälkeenkään.

Ainoat ihmiset täs maailmassa jotka voivat minua satuttaa ovat lapseni. Muut voivat korkeintaan tappaa.
 
vierailijatartar
Vieläkö tää Pasi- vänkäys jatkuu?
Kyl se nyt vaan näöstään ja panssaroinnistaan huolimatta on kuorma- auto. Samoin kuin Bankkua ja Nasua (joista epek laittoi kuvat) kutsutaan tela- kuorma- autoiksi.

On jotain outoa väittää, et panssarintorjuntakessu ei tietäis mitä vehkeitä noi on vaik on toiminu noitten johtajana.
Tai väittää, et Pasi ei osais uida. Kyl se ui. Suossa se ui vähän huonosti joten yks onnistuttiin upottamaan suohon melkein kattoa myöten, mut onneks oli toinen Pasi jolla saatiin vedettyä vehje letosta.

Jos oikein pilkkua nussitaan, niin äsken linkitetty uutinenkin on ihan pielessä. Kuorma- auto ajoi ojaan. Palstafaktan mukaan kyseessä täytyy olla bussi koska kyydissä oli 17 ihmistä.

Mitä tulee tän ketjun otsikon aiheeseen, niin en viitti uhrata ajatustakaan sen murehtimiseen et saako joku päähänsä ryhtyä riehumaan tos ostoskeskuksessa. En mä Myyrmannin pommiakaan viittiny pelätä etukäteen enkä lopettanut siellä käymistä sen jälkeenkään.

Ainoat ihmiset täs maailmassa jotka voivat minua satuttaa ovat lapseni. Muut voivat korkeintaan tappaa.
No, jos mua tuttisuuksi sanot niin osu ja uppos :D
 
vierailija
Tui tui.... Mikä edes on tuttisuu, mitä se tarkoittaa?
Tutti on vauvantarvike, joka on tarkoitettu tyydyttämään vauvan imemistarvetta. Se on useimmiten tehty muovista ja kumista niin, että suussa oleva osa on kumia. Suu on taas aukko naamassa ja sen kautta syödään ja juodaan. Siellä oleva kieli on elin, joka viestii aivoille maut. Suuta voi käyttää myös hengittämisen.
 
vierailija
Vieläkö tää Pasi- vänkäys jatkuu?
Kyl se nyt vaan näöstään ja panssaroinnistaan huolimatta on kuorma- auto. Samoin kuin Bankkua ja Nasua (joista epek laittoi kuvat) kutsutaan tela- kuorma- autoiksi.

On jotain outoa väittää, et panssarintorjuntakessu ei tietäis mitä vehkeitä noi on vaik on toiminu noitten johtajana.
Tai väittää, et Pasi ei osais uida. Kyl se ui. Suossa se ui vähän huonosti joten yks onnistuttiin upottamaan suohon melkein kattoa myöten, mut onneks oli toinen Pasi jolla saatiin vedettyä vehje letosta.

Jos oikein pilkkua nussitaan, niin äsken linkitetty uutinenkin on ihan pielessä. Kuorma- auto ajoi ojaan. Palstafaktan mukaan kyseessä täytyy olla bussi koska kyydissä oli 17 ihmistä.


Mitä tulee tän ketjun otsikon aiheeseen, niin en viitti uhrata ajatustakaan sen murehtimiseen et saako joku päähänsä ryhtyä riehumaan tos ostoskeskuksessa. En mä Myyrmannin pommiakaan viittiny pelätä etukäteen enkä lopettanut siellä käymistä sen jälkeenkään.

Ainoat ihmiset täs maailmassa jotka voivat minua satuttaa ovat lapseni. Muut voivat korkeintaan tappaa.
:eek::ninja:o_O
 
vierailija
En pelkää. Toistelen samaa mitä viime viikkoina, eli aivoinfarktin ja autokolarin riski on läsnä joka päivä. Mamun ampumaksi tulo on ainakin nyt vielä epätodennäköistä.
Ja käsi kun on Jumalan kädessä, niin tapahtukoon mitä tahansa.
Älä viitsi puhua suulla suuremmalla asiasta josta et tiedä yhtään mitään.

Keskity vaikka ydinosaamiseesi - diagnisoimaan palstalaisia, jos vaikka löytyis aspergereita.
o_O:alien:
 

Yhteistyössä