V
vierailija
Vieras
Ekaluokkalainen poikani sai ekan todistuksen ja arvostelukohtia oli kaksi äidinkielessä ja matikassa. Kaikki neljä kohtaa oli kohdassa "hyvä", joka oli toiseksi paras vaihtoehto. Äidinkielen kohdalla tämä onkin ihan ok, mutta matikkaa ihmettelen.
Matikan kokeita on kotiin tuotu vuoden aikana 4 kpl, jotka ollut pitkiä ja sisältänyt vaikka ja mitä. Kaikista niistä on tullut täysi kymppi. Opettajan palautteen mukaan viittaa tunnilla ja osallistuu taitavasti. Kotona matikan tehtävät menevät niin joutuisasti ja nopeaa ja kaikki ovat aina oikein. Silti kohdissa, että osaa käsitellä numeroita ja osaa soveltaa niitä oli siis "hyvät" eikä "kiitettävät". Osaako kukaan sanoa mitä ihmettä kiitettävään saamiseen pitäisi vielä osata ekalla???
Matikan kokeita on kotiin tuotu vuoden aikana 4 kpl, jotka ollut pitkiä ja sisältänyt vaikka ja mitä. Kaikista niistä on tullut täysi kymppi. Opettajan palautteen mukaan viittaa tunnilla ja osallistuu taitavasti. Kotona matikan tehtävät menevät niin joutuisasti ja nopeaa ja kaikki ovat aina oikein. Silti kohdissa, että osaa käsitellä numeroita ja osaa soveltaa niitä oli siis "hyvät" eikä "kiitettävät". Osaako kukaan sanoa mitä ihmettä kiitettävään saamiseen pitäisi vielä osata ekalla???