Softy
Ei olla naamat vastakkain. Mä en paljo punastele. Olen muuten ujo.Kukaan ei huomaa punastumista.
Ei olla naamat vastakkain. Mä en paljo punastele. Olen muuten ujo.Kukaan ei huomaa punastumista.
Niin minäkin kun olen miehen kanssa jota ei tunne. Esim. treffeillä jossakin.Mä ujostelen silmiin katsomista eniten...en tiiä sitten miks, eihän siihen vielä kukaan oo kuollut kaiketi
Vieraassa seurassa olen hiljainen. Paitsi pienissä sievissä.Miei oon välil ujo ja välil kova höpisemään  riippuu kai seurasta ja onks tuntui vai täysin tuntemattoman ilmeinen
Ois kiva olla naamat vastakkain Sun kans.Ei olla naamat vastakkain. Mä en paljo punastele. Olen muuten ujo.
Miten mä arvasin tämän kun kirjoitin viestin.Ois kiva olla naamat vastakkain Sun kans.
Kyllä mulle yks mies kerralla rehviseuraks vaan kelpaa eräällä pitää olla kaks kerrallaanNiin minäkin kun on kahden miehen kanssa joita ei tunne. Esim. treffeillä jossakin.
Täs vimoseen neljäänkymmeneen vuoteen ei ole tullut vastaan tilannetta jossa mun pitäis hakata joku. Ei kertaakaan.Varo nyt hyvänen aika sentään mitä suustas päästelet, noi muut hakkaa meitit kohta
Tunnet minut niin hyvin.Miten mä arvasin tämän kun kirjoitin viestin.
*huokaus*Kyllä mulle yks mies kerralla rehviseuraks vaan kelpaa eräällä pitää olla kaks kerrallaan
Jaa, niin kai.Tunnet minut niin hyvin.
Niinhän mä just sanoin eli ymmärsin vallan oikein sua jo aikasemmin*valmistautuu kipittämään myös softya pakoon**voihkii*
Sanat meni hiukka väärin.
Niin tarkoitin että mulle ei riitä.
Juokse ja lujaa.Niinhän mä just sanoin eli ymmärsin vallan oikein sua jo aikasemmin*valmistautuu kipittämään myös softya pakoon*
On tääki kun pitää kaikkia juosta karkuun, Kärppäfaneja ja sinuu
Mua ei tarvii juosta karkuun.Niinhän mä just sanoin eli ymmärsin vallan oikein sua jo aikasemmin*valmistautuu kipittämään myös softya pakoon*
Olen havainnut, että naisen saa kiinni parhaiten jos hän juoksee kohti eikä karkuun.Juokse ja lujaa.
mutta tänään vois vihroinkin avata Hannibaalin ja naatiskella hyvillä mielin punaviinilasillisen kanssa vaikka ihan vaan sen kunniaks kun ei sada lunta ja oli ihan kiitettävän kaunis päivä taas vaihteeks.
Ei tartte juosta mihinkään karkuun...mua nyt viimetteiks........
Voin sanoa melkein samaaTäs vimoseen neljäänkymmeneen vuoteen ei ole tullut vastaan tilannetta jossa mun pitäis hakata joku. Ei kertaakaan.
Harvoissa tilanteissa osaamistani ei ole kysytty eikä kyseenalaistettu.
Parikytävuotinen avioliitto v o i mennä karille vaikka ei koskaan käyttäisi fyysistä voimaa tai sanoisi pahaa sanaa.
Joo aattelin imee ihan kuiviinHannibaaliparka  Meinaat avata ja nauttia
Joo aattelin imee ihan kuiviin