No koska haluaa olla heinäkuun lomalla, pukkaa sut pois edestä?Tohtori soitti meikusta, kirurgi haluaa minut leikkauspöydälle jo kesäkuun aikana
No niin, parempi niin että saavat äkimmin ongelmat pois ahistamasta elämääTohtori soitti meikusta, kirurgi haluaa minut leikkauspöydälle jo kesäkuun aikana
Tohtori soitti meikusta, kirurgi haluaa minut leikkauspöydälle jo kesäkuun aikana
Joo mut kyl noiden lisäksi pitää syödä jotain oikeeta ruokaakin!kun on tarjolla jo tuoreita rehuja ja marjoja vaikka kunka!
Entäs ne 20 muuta länkkäriä?Tänään sit Teemalla 21 länkkäriä tarjolla. Etäisten laaksojen mies.
Toffokin vois koittaa jaksaa valvoa ja kattella?
Mitä kamalaa ne sull nyt tekevät? Vaikkei taida olla edes kamalaa sun mielestä.
Mä oon muuten uhnohtanut hehkuttaa teille että syöväntapon yksivuotispäivän tarkastus oli ja puhtaat paperit tuli! Terve olen! -niltä osin siis, sädehoito vaurioitti kilpirauhasta silleen että siihen on lääkitys loppuiäksi mut se on pientä kun pillereillä selviää.
Tietysti!Joo mut kyl noiden lisäksi pitää syödä jotain oikeeta ruokaakin!
Mulle on tullu kanssa ihan pakolliseks syyä joka päivä jotain tuoretta salaattia ja vihanneksia ruuan kanssa.Makkaraperunoista tuli mieleen, että nappasin abcin delistä lihapullapenakorin aamupala-lounaaksi ja siitäkin jäi puolet syömättä.
Jotenkaan vaan ei oikein vedä noi normipöperöt kun on tarjolla jo tuoreita rehuja ja marjoja vaikka kunka!
No ei kande liioitella. Kaniksihan tossa muuttuu.Mulle on tullu kanssa ihan pakolliseks syyä joka päivä jotain tuoretta salaattia ja vihanneksia ruuan kanssa.
Kalaa syön nykyään myös tosi usein.
Tänään söin savukalasalaattia ja uusia perunoita...aamupalaks 2 munnaa+päällä chiliä viipaloituna.
Kääks.No ei kande liioitella. Kaniksihan tossa muuttuu.
Ja kaneilla on kanien kaikki muutkin harrastukset.
Aika perwåååKääks.
Mun kani tykkäsi hässiä lattiaharjan kanssa.
Niimpä. Eli jos syä liikaa rehuja ni ainski lattiaharja kandee piilottaa itteltään.Kääks.
Mun kani tykkäsi hässiä lattiaharjan kanssa.
Oulussa? Emmä ikinä jaksa tulla niin korkeelle maantieteellisesti ja siellon vielä kylmempää kuin täällä..mutta kiitos tarjouksestaIlmoittele ku oot täälläpäin niin tarjoan sulle makkaraperunat