Tack, bra.God kväll, hur är läget i Toffola?
Olin muksun kanssa rantsussa katsomassa joutsenia. Oli kylmä, hrrr.
Tack, bra.God kväll, hur är läget i Toffola?
Pässinpökkimät kintuissa, toivottavasti...Tack, bra.
Olin muksun kanssa rantsussa katsomassa joutsenia. Oli kylmä, hrrr.
Suomen kesäKylmettynyt olo. Lisää kahvia.
Niin mullakin...siis olo kylmettynyt ja lisää kahvia.Kylmettynyt olo. Lisää kahvia.
Missäs sä oot ollu?Niin mullakin...siis olo kylmettynyt ja lisää kahvia.
Tääki menee ihon alle, silleen kirjaimellisesti.
Tää menee kyllä jotenki ihon alle silleen kivasti
Emmä tiiä? Eiku nyt oon nukkunut parina aamuna ikkunat auki ja peitot poissa päältä, selittää senkin miks pjärse on nenän lisäks tuntunut niin jäiseltä sitte vissiinMissäs sä oot ollu?
No yööök...eekä mäne muuta kun roskiin muun roskan kanssaTääki menee ihon alle, silleen kirjaimellisesti.
Ihan on jäässä ilman ikkunoitten aukipitämisiäkin....saati että vielä lisäis sitä vapaaehtoisesti...?Emmä tiiä? Eiku nyt oon nukkunut parina aamuna ikkunat auki ja peitot poissa päältä, selittää senkin miks pjärse on nenän lisäks tuntunut niin jäiseltä sitte vissiin
Emmä vapaaehtoisesti...ihan omasta halustaan noi mun peitot oli valahtana lattialle ja itte nukuin toinen jalka lattialla ja toinen sängyllä tänäkin aamuna ja perspuoli peitottaIhan on jäässä ilman ikkunoitten aukipitämisiäkin....saati että vielä lisäis sitä vapaaehtoisesti...?
Mut pitämällä ikkunaa auki mahdollinen lämmittäjä voi kömpiä siitä sisään? Ei tartte soittaa ovikelloa ja herättää muksuja.Ihan on jäässä ilman ikkunoitten aukipitämisiäkin....saati että vielä lisäis sitä vapaaehtoisesti...?
Tuo traktori on kakspytynen Volvo.Olen aina pitänyt konemusiikista.
Jooh...noi peitot/toi peitto on...ei tuo oikein paikoillaan pysyny viime yönä, ei. Ei kyllä tyynytkäänEmmä vapaaehtoisesti...ihan omasta halustaan noi mun peitot oli valahtana lattialle ja itte nukuin toinen jalka lattialla ja toinen sängyllä tänäkin aamuna ja perspuoli peitotta
Mulla on tällä hetkellä vaan 3 peittoa