The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Voiskohan sellaisen tehdä?

Jos tekisi kahvista sokerin kera paksua, siirappimaista ja jäähdyttäisi. Sit täyttäisi vaikka ison suklaamunan sillä.Sen päälle kasaisi jotain samalla tyylillä miten charlotte russe tehdään ja sit kun sitä alkaisi leikkaamaan purskahtaisi valuva kahviherkku esiin.

Tai se muna juustokakkutyylisen massan sisään ja pinnalle keksinmuruja.

Voiskohan sellaisen tehdä?

Jos tekisi kahvista sokerin kera paksua, siirappimaista ja jäähdyttäisi. Sit täyttäisi vaikka ison suklaamunan sillä.Sen päälle kasaisi jotain samalla tyylillä miten charlotte russe tehdään ja sit kun sitä alkaisi leikkaamaan purskahtaisi valuva kahviherkku esiin.

Tai se muna juustokakkutyylisen massan sisään ja pinnalle keksinmuruja.
Ainahan sitä voi kokeilla :D suklaasta vissiin tekevät kakkuja,kun leikkaa palan,niin suklaata valuu :p

vierailija
Mun yhteys on hakkeroitu! Eräässä chat-palvelussa yks tyyppi ties mun asuinpaikan enkä todellakaan oo sitä kertonu siellä. Se myös vihjaili että tietää jotain muuta. Miten näin voi käydä? Miten tästä eteenpäin? HELP!

No olipahan tutustuminen Porvooseen. :ninja:

Cittarin parkkihalli oli maksullinen! Melkis kaikki polottivat ruotsia! Thaikku-lounasruokalan ruoka oli hiivatin tulista ja herkullista mutta vessaa ei ollut sit yhtikäs missään liki kun vatsa otti moisesta chilimäärästä nokkiinsa. :confused:

Olin taittaa nilkkani mukulakivikaduilla ja lopulta löysin itseni ihmettelemästä paikallista työmiespoppoota jotka asensivat reuna- ja noppakiviä. :oops:

Njoo, palauduin siis takaisin lähemmäs oikeaa pk-seutua ja nyt taidan oikaista pehmeälle hotellihuoneen sängylle.

• Tykkää
Reactions: Elena777
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä