Iltaa. Lapsi peitelty nukkumaan ja kotihommat tehty. Sinnittelen hetken aikaa ja kohta nukkumaan.
Softy, kysy Sinä Majurilta, jos hänellä on joku rakastettu sielä Meikussa.
Mä tiedän että ei ole.Softy, kysy Sinä Majurilta, jos hänellä on joku rakastettu sielä Meikussa.
Sulle hän varmasti vastaa.
Tuo alimmainen ei ehdi kattua muuvia ollenkaan
Onko Sulla, Softy miesystävää? Jos ei niin haluatko?Mä tiedän että ei ole.
Voihan hän nuolla loput lattialta sitte jälkeenpäin joten no hätäPopkorninsyöntikisat!!! Oujee.
Majurin edustaja on tarkka.
Ellun edustaja on nopea ja tehokas mutta hirvee hukkaprosentti on hänellä.
no tommosen muuvsin jälkeen on ihavvarmasti yes hätä....Voihan hän nuolla loput lattialta sitte jälkeenpäin joten no hätä
Ei ole. Joo jos kohalle sattuu.Onko Sulla, Softy miesystävää? Jos ei niin haluatko?
Mut lattian nuolemisesta ei saa kisassa tyylipisteitä. Popkorniihan kisassa pitää popsia eikä putsata lattiaa.Voihan hän nuolla loput lattialta sitte jälkeenpäin joten no hätä
Okei, kattelempa Sun osoitteen ja kävelen Sua vastaan.Ei ole. Joo jos kohalle sattuu.
Mun tarttee keksiä ittelleni useammin asiaa sille nurkalle maailmaa.Ei ole. Joo jos kohalle sattuu.
Tere tulemast.Okei, kattelempa Sun osoitteen ja kävelen Sua vastaan.
Pahaa pelkään, että olet oikeassa.Villasukat on muuten tän kesän muotivaruste pitkien kalsareiden ja toppatakin ohella.
Niin miunki tekee mieli.Rupes tekee mieli poppareita eikä niitä oo muualla kuin noissa halavatun gifseissä tällä hetkellä *miettii nuolisko kuvaruutua kaikenvaralta*
Älä unohda turkishaalariaPahaa pelkään, että olet oikeassa.