Ranska jahtaa ja tapattaa ISISiin liittyneitä ranskalaisia

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
9mmm
Käsittääkseni ja muistaakseni hänellä oli asiasta puolueensa tuki ja kyllähän ne lasten raiskaaja sankarit jotain tukia saavat Kelalta ym. kun palaavat suurilta sotaretkiltään. Sitä en tiedä millä nimellä sitä heille maksetaan mutta yhtä kaikki se on väärin.
näytä se viesti missä niillä on sdp tuki ja voidaan vetää ne kaikki kölin ali ja vastamaan syytteisiin mitä siitä seuraaa
 
eli silloin se on huhu puhetta ja tiukkapipoinen voisi nostaa syytteen sua vastaan vääryyden levittämisestä jso ei ole kirjainta todistuksen alla pitää miettiä mitä sanoo. noh tunareitahan ne noin niinkuin muuten on :D
Älä ny viitti höpöttää taas siellä..siellähän oli kopioitu vuonna 2014 eduskunnan sivuilta lähde linkkeineen kaikkineen se viesti ja ihan kokonaan. Ei kai se enää siellä näy kun ovat sen poistaneet Eduskunnan sivuilta pois. Menes nyssyömään vaikka uusia perunoita ja suolasilliä niin ehkä se elämä siitä kirkastuu taas.(y)

ja sitä viestiä on siteerattu ympäri ämpäri nettiä ja kopioitu niin että ihan rauhassa voi tiukkapipo vetää sen myssynsä syvemmälle päähänsä ja hypätä vaikka seinään:rolleyes:
 
Käsittääkseni ja muistaakseni hänellä oli asiasta puolueensa tuki ja kyllähän ne lasten raiskaaja sankarit jotain tukia saavat Kelalta ym. kun palaavat suurilta sotaretkiltään. Sitä en tiedä millä nimellä sitä heille maksetaan mutta yhtä kaikki se on väärin.
Suomessa on monta asiaa jolla on jonkin puolueen tuki mutta ei niitä silti ole lainsäädäntöön saatu.
Ja mitä etuuksia ulkomaille ylipäänsä on saatavilla? Työttömyysetuudet katkeavat kuin veitsellä leikaten jos TE- tsto toteaa, että et ole työmarkkinoiden käytettävissä. Vastaanottorahat jäävät saamatta jos lintsaat kielikurssilta.
Asumistukea noin teoriassa voidaan maksaa suomessa olevaan asuntoon vuoden ajan, mutta jos sen rahan käyttää johonkin muuhun kuin vuokranmaksuun niin siitä seuraa häätö.
Kelan, Migrin, Te- tston tai sosiaaliviranomaisten kanssa asiointi on hemmetin hankalaa vaikka asuisit paikassa jossa kaikki nuo olisivat kivenheiton päässä.

Haataisen kyselykin koski tilannetta jos suomen kansalainen tai suomessa asuva saa päähänsä lähteä jonnekin leikkimään sotilasta ja leikissä käykin köpelösti niin kuka missäkin tapauksessa haavat paikkaa.
 
9mmm
Älä ny viitti höpöttää taas siellä..siellähän oli kopioitu vuonna 2014 eduskunnan sivuilta lähde linkkeineen kaikkineen se viesti ja ihan kokonaan. Ei kai se enää siellä näy kun ovat sen poistaneet Eduskunnan sivuilta pois. Menes nyssyömään vaikka uusia perunoita ja suolasilliä niin ehkä se elämä siitä kirkastuu taas.(y)
eiku sä väitit niin että sdp tukis terrorsitien taks tuloa tänne niin olisi nhalunnut lukea siitä kyllä mun elämä aika kirkasta on mut noita väittämiä vaan ihmettelin kun e i oo mitään tueksi ja viellä ei oo tarpeeksi hyviä uusia perunoita tarjolla marokkolaiset ei maistunut mulle :)
 
eiku sä väitit niin että sdp tukis terrorsitien taks tuloa tänne niin olisi nhalunnut lukea siitä kyllä mun elämä aika kirkasta on mut noita väittämiä vaan ihmettelin kun e i oo mitään tueksi ja viellä ei oo tarpeeksi hyviä uusia perunoita tarjolla marokkolaiset ei maistunut mulle :)
No on siellä ruotsalaisiakin perunoita jo tarjolla...mikäs sulla ruotsalaisia vastaan on? Ovatko liian vaaleita?:rolleyes:
 
9kmmmm
Älä ny viitti höpöttää taas siellä..siellähän oli kopioitu vuonna 2014 eduskunnan sivuilta lähde linkkeineen kaikkineen se viesti ja ihan kokonaan. Ei kai se enää siellä näy kun ovat sen poistaneet Eduskunnan sivuilta pois. Menes nyssyömään vaikka uusia perunoita ja suolasilliä niin ehkä se elämä siitä kirkastuu taas.(y)

ja sitä viestiä on siteerattu ympäri ämpäri nettiä ja kopioitu niin että ihan rauhassa voi tiukkapipo vetää sen myssynsä syvemmälle päähänsä ja hypätä vaikka seinään:rolleyes:
ja sen verta viellä palaan et tiukkis ainoo mihin oo ntikkis että te kaikki jankkaatte samaa schaisee mut ei se mua enään haittaa tajusi net kaikki kehittyy niin hitaasti ja aloin ottaa kiinni oman erlämän rakkautta ja sain taas rauhan. ainoo ongelma tosiaan ol iet synnyin liian pimeseen aikaan ja joudun sitäö kuunteleen sivu korvalla mutta däämn yks lady sanoi et ota niskasta kii ja elä rakkaudelle loppu elämäs ja niin teen. mut jos sitä on siteerattu niin sit voit antaa sen helpsoti sellasta se on kun jutteleee niin voi sitten perustella :D nythän toi on vaan mutuilua ja musta tuntuu juttua
 
9kmmmm
No on siellä ruotsalaisiakin perunoita jo tarjolla...mikäs sulla ruotsalaisia vastaan on? Ovatko liian vaaleita?:rolleyes:
mun on pakko sanoo kun ollaan otettu isän kaa kiinni aikoi ja se on tehnyt ruokaa niin ne marokklaiset ja ruotsalaiset perunat vaan maistui paskalle ja tykkään suomalsista eniten. lisäksi ruotslaisia vastaan ei ole muutakuin se että ne perkeleet meni kusetaan torin olympialsiisaa ja ottivat helpoimman tien ja lätkässä haluun et suomi antaa niille pataan :D
 
vierailija
Suomessa on monta asiaa jolla on jonkin puolueen tuki mutta ei niitä silti ole lainsäädäntöön saatu.
Ja mitä etuuksia ulkomaille ylipäänsä on saatavilla? Työttömyysetuudet katkeavat kuin veitsellä leikaten jos TE- tsto toteaa, että et ole työmarkkinoiden käytettävissä. Vastaanottorahat jäävät saamatta jos lintsaat kielikurssilta.
Asumistukea noin teoriassa voidaan maksaa suomessa olevaan asuntoon vuoden ajan, mutta jos sen rahan käyttää johonkin muuhun kuin vuokranmaksuun niin siitä seuraa häätö.
Kelan, Migrin, Te- tston tai sosiaaliviranomaisten kanssa asiointi on hemmetin hankalaa vaikka asuisit paikassa jossa kaikki nuo olisivat kivenheiton päässä.

Haataisen kyselykin koski tilannetta jos suomen kansalainen tai suomessa asuva saa päähänsä lähteä jonnekin leikkimään sotilasta ja leikissä käykin köpelösti niin kuka missäkin tapauksessa haavat paikkaa.
Asunto tietenkin vuokrataan pimeästi eteenpäin toisille mamuille. Vaikutat harvinaisen tietämättömältä mamujen tienesteistä.
 
ja sen verta viellä palaan et tiukkis ainoo mihin oo ntikkis että te kaikki jankkaatte samaa schaisee mut ei se mua enään haittaa tajusi net kaikki kehittyy niin hitaasti ja aloin ottaa kiinni oman erlämän rakkautta ja sain taas rauhan. ainoo ongelma tosiaan ol iet synnyin liian pimeseen aikaan ja joudun sitäö kuunteleen sivu korvalla mutta däämn yks lady sanoi et ota niskasta kii ja elä rakkaudelle loppu elämäs ja niin teen. mut jos sitä on siteerattu niin sit voit antaa sen helpsoti sellasta se on kun jutteleee niin voi sitten perustella :D nythän toi on vaan mutuilua ja musta tuntuu juttua
Hienoo että oot löytänyt elämääs rakkautta ja onneksi olkoon :)
Sitä tarvitaan aina!
Mutta toi demari juttu ei oo tuulesta temmattu, onhan siitä ollut sillon aikanaan eduskunnan omilla sivuillakin juttua...mutta minkäs mä sille voin jos sä haluat uskoa sen tuulihatuks :) Oishan se hienoo kun se ei ois ikinä tapahtunutkaan koska se osoittaisi ettei ihmiset ihan niin naiiveja sittenkään taijja olla musujen suhteen mitä luullaan:love:
 
9mmmm
Hienoo että oot löytänyt elämääs rakkautta ja onneksi olkoon :)
Sitä tarvitaan aina!
Mutta toi demari juttu ei oo tuulesta temmattu, onhan siitä ollut sillon aikanaan eduskunnan omilla sivuillakin juttua...mutta minkäs mä sille voin jos sä haluat uskoa sen tuulihatuks :) Oishan se hienoo kun se ei ois ikinä tapahtunutkaan koska se osoittaisi ettei ihmiset ihan niin naiiveja sittenkään taijja olla musujen suhteen mitä luullaan:love:
däämn säkin oletat liikoi mitä toinen ajattelee mut se on ymmärettävää. sulla ei oo mitään annettavaa et näin olisi ainoostaan et sanot niin vaikee vaan faktan mukaan kuvitella et sdp tekis poliittisesti itsemurhan niinkuin väität. ainahna se mulla oli olin vaan hukassa kun sydän murtui kun antauduin rakkauteen ja sydän etsi sitä naista jolle antaa kaiken. mut ehkä mut on tarkotettu oleen yksin liian tunteelisudeen vuoksi ja todettakoon että seppo oikonen palautti mulle sitä järjen rakkautta vaikka olenkiin eri mieltä tietyistä asioista mut se sai takas mut siihen järkeen. lisäksi mä tein jo viestin kuinka isis tuhotaan ja kuinka se mesta rakknetaan uudestaan aikoi sitten silloin kun kriisi oli pahimillaan niin totakaan en ota itelleni sillain kun oon tehnyt ratkaisui kuinka prhaimmaks saadaan olosuhtee siellä ihmisille. mutta tapani mukaan oletan et ihmiset ymmärtää laakista kun tunteessa en voi toistaa
 
vierailija
Vuokranantaja tahtoo ihan koko vuokran tililleen säännöllisesti tai tuleepi häätö. Pimeesti toki voi vuokrata eteenpäin, mutta ei siihen samaan asuntoon saa enempää tukia mistään.
Mamu vuokraa asuntonsa toiselle mamuporukalle, jotka kaikki maksavat pimeästi vuokraa hänelle. Hän saa siis vuokrarahat moninkertaisina. Mamuporukka voi olla vaikka täällä asuvia virolaisia, venäläisiä tai täällä laittomasti asuvia rikollisia. Minunkin naapurissani asuu joukko afrikkalaisia ja arabeja pienissä asunnoissa. Ei saa olla niin sinisilmäinen. Tuet voi näille tulla ihan mistä maasta tahansa.
 
9mmm
sen verta viellä tähän asiaan palaan mutta sellaenen jolla on agenda cain yhteen suuntaan kyknemättä huomaann toiseten juttua ja tulemalla vastaan katson vaan etä on elämästä pihalla kun kuvittelee että oma tie on se oikea ja silloinha nei elä todellisuudessa kuin hiukkasen kokanisuuden kannalta sillä ei ole mitää tekemistä luokittelmalla osittaa vain kuinka hukassa ite on ja yhtenäisyyttä ei koskaan tapahdu on vain oman suppean agendansa orja muuta sanottavaa pikku propaganisteille ei enään ole. luokitelkaa ja mitä enemmän luokittelette sen enempi itse olette suossa vaikak mitä esittäsitten vapaus taas on muualla kuin pitiful stupidnes mitä kaikki tajroaa puolillaan ja påoteroitumisillaan. mut tehkää se maalaiset vaikka niin että meette montulle ja ammutte toisenne niin voi elää ilma kilari päitä suuntaan ja toiseen :D
 
vierailija
Demarien Tuula Haatainen oli laittanut eduskuntaan kyselyn jo vuonna 2014 ISIStaistelijoiden veteraanistatuksesta.
Eduskunnan sivuilla sitä ei sattuneesta syystä enää löydy mutta ihmiset ovat kopioineet sitä nettiin mm. tuolta löytyy se kokonaisuudessaan:
http://keskustelu.suomi24.fi/t/12405897/sdpn-haatainen-isis-taistelijoille-sotaveteraanien-edut!
Ei ole hulluudella mitään rajaa. Miksei ajeta sitä, että ihan oikeissa rauhanturvaajatehtävissä haavoittuneet tai kuolleiden omaiset saisivat veteraanirahastoista tukea?
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777

Yhteistyössä