Suuhun vai?Mä yleensä istun ulkona ja otan hyttysen karkotetta.
Vain 26 päivää keskikesän juhlaan. Sitten illat jo alkavatkin pimetä. Hämäränhyssyä odotellessa
Kun muutaman tölkin nauttii niin ei tunnu missään.Suuhun vai?
Nää taija jummartaa mitn kesästä...nauttiminen unehtuu kokonaan...Yhet kattoo Joulupukki ohjelmia ja oottavat jo joulua!
Mäpä näin tänään pääskysiä taivaalla kun makoilin tuolla takapihan nurtsilla..lällätiläälää vaan
Joulusta puhutaan keskellä kessää, pyyyyyh ja pah
Mä nautin yleensä tölkin sisällön enkä tölkkiä, jos nyt yleensäkään juon tölkistä jotainKun muutaman tölkin nauttii niin ei tunnu missään.
No eivät taija niinNää taija jummartaa mitn kesästä...nauttiminen unehtuu kokonaan...
Mä oon täällä laittanu ton J-sanan pannaan seuraavaksi puoleksi vuodeksi. Joku roti tuossakin hommassa....
*ufopääkkönen*...jos tollasii..mielitekoja..tuolloin ryhtyy haikailemaan niin...oisko se kahvi kuitenki parempi vaihtoehto...Kun muutaman tölkin nauttii niin ei tunnu missään.
Very funny..Mä nautin yleensä tölkin sisällön enkä tölkkiä, jos nyt yleensäkään juon tölkistä jotain
Tui tuiVery funny..
Jos tulet tiskaamaan niin kaadan seuraavan tölkin sisällön kauniisti lasiin.Mä nautin yleensä tölkin sisällön enkä tölkkiä, jos nyt yleensäkään juon tölkistä jotain
Tui tui, syön usein sammakon reisiä
Mä tuun vierees yölläTui tui. Huomenna töihin. Nukkumaan, öitä.
Tule vaan. Sänkyyn mahtuu.Mä tuun vierees yöllä
Mä tuun piereen sun vierees yöllä
Tule vaan. Sänkyyn mahtuu hajua ja tuhnun tuoksua.
Ne nukkuu!Mitö? Missä kaikki!