Softy
Kahvia ei ole vielä mutta mussutin miniluumutomaatteja.Toffeejäätelöä ja kuumaa kahvia
Mikä lie kun sitä on pakko saada joka päivä. Ollu tätä reilun viikon.
Kahvia ei ole vielä mutta mussutin miniluumutomaatteja.Toffeejäätelöä ja kuumaa kahvia
Siis mitä mä just luin?Mikä lie kun on pakko saada joka päivä. Ollu tätä jo kakskyt vuotta.
Siis mitä mä just luin?
Suomessahan kesä pitää katsoa kalenterista.Iltaa Olin ulkona ilman takkia. Ei taida ihan vielä kesä olla, nyt viluttaa.
Ei saa antaa vilutukselle valtaa!Iltaa Olin ulkona ilman takkia. Ei taida ihan vielä kesä olla, nyt viluttaa.
Laita kuva mirristä tai ei uskota!Minäkin olin ilman vaatteita tänään ulkona ottamassa aurinkoo kissan kanssa..ja ei tullut kylmä
Se on kyllä totta. Ruoho on vihreetä ja lämmintä noin +10Suomessahan kesä pitää katsoa kalenterista.
Jouluna ja juhannuksena kun saattaa olla sama lämpötila ja ihan yhtä vähän lunta.
Pah...kisu oli kiltisti valjaissa ja tappeli näkymättömiä öttimönkiäisiä vastaan ja välillä kävi sylissä pörräämässä ja hyrisemässäLaita kuva mirristä tai ei uskota!
..mitäkätä mä saan lukea....Pah...kisu oli kiltisti valjaissa ja tappeli näkymättömiä öttimönkiäisiä vastaan ja välillä kävi sylissä pörräämässä ja hyrisemässä
No pakkohan sut oli pitää kii kun muuten oisit karannu naapuriin ja tehny siellä ties mitä kaikkee..mitäkätä mä saan lukea....
Enkä oo - nuihin ensimmäisiin..
Mutta nuihin jälkimmäisiin -
Ihan niinku mies! On kiltisti talutusnuorassa ja välillä tulee syliin pörräämään.Pah...kisu oli kiltisti valjaissa ja tappeli näkymättömiä öttimönkiäisiä vastaan ja välillä kävi sylissä pörräämässä ja hyrisemässä
...no ei kyllä ikkäänkoskaan ja taas....No pakkohan sut oli pitää kii kun muuten oisit karannu naapuriin ja tehny siellä ties mitä kaikkee
Unohdit juhannuksen.Vain 210 päivää Jouluun
Silloin istutaan sisällä hyttysiä paossa, tylsää.Unohdit juhannuksen.
Mä yleensä istun ulkona ja otan hyttysen karkotetta.Silloin istutaan sisällä hyttysiä paossa, tylsää.
Älä nyt, löytyy sitä muutakin naukkailtavaaMä yleensä istun ulkona ja otan hyttysen karkotetta.