Softy
Mun mielestä ei ole.Miksi miehen (etenkin vanhan) on hyväksyttävämpää olla vähän lihava kuin (nuoren) naisen?
Mun mielestä ei ole.Miksi miehen (etenkin vanhan) on hyväksyttävämpää olla vähän lihava kuin (nuoren) naisen?
Okei, itkuiikka,laitan sitte mun puh nro tänne niin saat ottaa, jos haluat.Eikä tarkota Ei varmana tarkota Ph = Happamuus
Puh nro = Puhelinnumero
Jokainen saa olla mitä itse haluaa, mulla ei ole siihen nokan koputtamista.Miksi miehen (etenkin vanhan) on hyväksyttävämpää olla vähän lihava kuin (nuoren) naisen?
Korostan siis vähän lihavaa. Kukaan ei uskalla arvostella vähän lihavaa varsinkin hyvässä asemassa olevaa miestä, mutta vähänkin lihava nainen missä asemassa tahansa on joillekin punainen vaate. Jos ei kovaan ääneen niin sitten asenteissa tms.Mun mielestä ei ole.
Mä uskallan. Jos ajatellaan vain ulkonäköä. Pidän hoikasta miehestä.Korostan siis vähän lihavaa. Kukaan ei uskalla arvostella vähän lihavaa varsinkin hyvässä asemassa olevaa miestä, mutta vähänkin lihava nainen missä asemassa tahansa on joillekin punainen vaate. Jos ei kovaan ääneen niin sitten asenteissa tms.
Olet eronnut et voi silloin olla sinkku vaikka olisit vapaa. Olet eronnut vapaa. Eronnut.Eihän leskikään ole sinkku vaan leski.Paskanmarjat. Olen vapaa eli sinkku.
Älä lässytä. Se on sinun mielipide.Olet eronnut et voi silloin olla sinkku vaikka olisit vapaa. Olet eronnut vapaa. Eronnut.Eihän leskikään ole sinkku vaan leski.
Mulla ei ole.Mullapa on jäätelöö
Kaupasta saaMulla ei ole.
Joo, en ikinä muista ostaa sitä.Kaupasta saa
Mäki osaan tehä sitä ja osaan syödä kans.Jauhelihakeittoa
Onko tässä teidän mielestä seksistiset sukupuoliroolit?
http://www.karjalainen.fi/uutiset/uutis-alueet/maakunta/item/143742-koululaisten-aiti-hula-hula-tanssista-olen-jarkyttynyt-kasvatuksellisesta-vastuuttomuudesta
AhaEi voittanu Kimi
Röyh, kohta pannaan ja heti sen jälkeen kahvia tulemaan.
Ja heti ilmoittauduit mulle.
Ja heti ilmoittauduit mulle.