vierailija
Ok, voisitko ehkä ajatella jotain mukavaa, positiivisä, sekin piisaa.Mä en ole niin hyvä. Jos saisin rustattua jotakin niin siihen menee aikaa. Onko sulla joku joka voi auttaa?
Ok, voisitko ehkä ajatella jotain mukavaa, positiivisä, sekin piisaa.Mä en ole niin hyvä. Jos saisin rustattua jotakin niin siihen menee aikaa. Onko sulla joku joka voi auttaa?
Voi kökkö. Katso treffipalstoilta profiileja. Joillakin voi olla jotakin hyvää tekstiä. Muokkaa tekstit oman näköiseksi.Mä oon mielenkiintoinen vasta kun mut tapaa. Mä en tosiaankaan osaa kirjoittaa sille mitään kiinnostuksen herättävää, mä vaan haluan sen!
Nyt ei jaksa miettiä vaḱavia.Ok, voisitko ehkä ajatella jotain mukavaa, positiivisä, sekin piisaa.
No annappa kun mä koitan:Ok, voisitko ehkä ajatella jotain mukavaa, positiivisä, sekin piisaa.
Tuo teksti ei oikein sovi hänelle.No annappa kun mä koitan:
Suomalainen sauna, nainen ja tissi
rantakaislikko jonne mies hiljaa pissi.
Koivikossa käki kukkui ja alakooma tuvassaan nukkui....
Kylmä kahvi ja keksi...alakooma, softy ja raju seksi...
En keksi enempää...keksi ite
*Laittaa volyymit kaakkoon ja haaveilee kuumasta kahvista*Oi mitä lihaa telkussa. Saiski oikein kunnon kyyvit.
Ensimäinen ja kolmas värssy oli sopevia, loput vähän irstaita.No annappa kun mä koitan:
Suomalainen sauna, nainen ja tissi
rantakaislikko jonne mies hiljaa pissi.
Koivikossa käki kukkui ja alakooma tuvassaan nukkui....
Kylmä kahvi ja keksi...alakooma, softy ja raju seksi...
En keksi enempää...keksi ite
Kahvit on juotu jo. Tahtoo lihaa.*Laittaa volyymit kaakkoon ja haaveilee kuumasta kahvista*
Paino sanalla vähän?Ensimäinen ja kolmas värssy oli sopevia, loput vähän irstaita.
Niinkö? Piffiä?Kahvit on juotu jo. Tahtoo lihaa.
Missä vaiheessa mä jo kerkesin kahvit juomaan?Kahvit on juotu jo. Tahtoo lihaa.
Paino sanalla vähän!Paino sanalla vähän?
Lihat mielessäKahvit on juotu jo. Tahtoo lihaa.
JepNiinkö? Piffiä?
Mä join.Missä vaiheessa mä jo kerkesin kahvit juomaan?
Aina silloin tällöin.Lihat mielessä
ai no eihän tuossa sitten mittää suurempaa tapahtunut...pientä pervoutta tarvitaan aina nääsPaino sanalla vähän!
Niin miekin join joMä join.