Softy
Niih, hankalaa kun ei asuta samassa maassa.No nyt olen. Ja on aikaista myös 01:50
Niih, hankalaa kun ei asuta samassa maassa.No nyt olen. Ja on aikaista myös 01:50
http://www.mediuutiset.fi/uutisarkisto/terveyden-ja-hyvinvoinnin-laitos-keraa-avoimen-datan-kayttoideoita-6069733Tinkulainen ei kestä mun viestejäni joten olen joutunut laittamaan hänet ignoorauslistalle välttääkseni pahaa mieltä.
Mutta noin muutoin... tinkulaisen kaltaisesta naisesta usea mies joutuu vain unelmoimaan. Älkää kysykö mistä tiedän.
Mä kävin jo kasvhuoneellakin. Nurmi oli märkää, amuyöllä ripasutti vettä. Tuoksuu raikkaalle! Ja voi miten linnut tsirputtavat! Tai karjuvat niinko xs sanoisi.Ei yhtään huvittais nousta sängystä.
Mee nukkuun tui tui vaanNo nyt olen. Ja on aikaista myös 01:50
Onks se siis syötävää? Ikinä tollasesta kuullutkaan mitäänNoni. Kahvia sopivati massusa niin voi suunnitella päivän puuhia.
Mä ostin kola-kasvin taimen. Semnen hassu tillimäinen rehu. Mistään ei siitä suuremmin lydy tietoa ja pitäis päättää laitanko sen kasvihuoneeseen vai rapulle vai tuonko sisään. Ja saiskohan sen talvetettua. Kamalan monimutkaista!
Mitä jos kokeilet valua siitä sängystä lattialle ja sitten kierit veskiin ym. huoneisiin? Siis jos kerran niin väsynyt oot ettet jaksa ees noustaEi yhtään huvittais nousta sängystä.
Joo, syötävää. Tai siis sillä voi maustaa vaikka juomia. Tuoksuu ihan colajuomalle! Tytön mielestä se oli hieman tujun makuinen sellaisenaan.Onks se siis syötävää? Ikinä tollasesta kuullutkaan mitään
Ok...onpa jännä Nythän sä voisit kehitellä ihan uuen colajuoman siitä ja rikastua ^^Joo, syötävää. Tai siis sillä voi maustaa vaikka juomia. Tuoksuu ihan colajuomalle! Tytön mielestä se oli hieman tujun makuinen sellaisenaan.
Mä ajattelin kokeilla sitä syksymmällä hillojen mausteena. Ainakin ompun kanssa voisi toimi.Ok...onpa jännä Nythän sä voisit kehitellä ihan uuen colajuoman siitä ja rikastua ^^
En ole niin väsynyt. Ei kiinnosta nousta ylös.Mitä jos kokeilet valua siitä sängystä lattialle ja sitten kierit veskiin ym. huoneisiin? Siis jos kerran niin väsynyt oot ettet jaksa ees nousta
Ei niin. Ulkonakin synkkää.Ei yhtään huvittais nousta sängystä.
Täällä aurinko paistaa.Ei niin. Ulkonakin synkkää.
Asun varmaan väärällä kohtaa Uuttamaata. Koleaakin on ja muutama sadekyynel ropsahti ikkunaan.Täällä aurinko paistaa.
Lähetä se tänne. Saat auringon tilalle.Harmaa,kylmä ja sateinen ilma
Mä en.Laitoin vaatteet päälle
Niin, ja mikäs vika on Kanadalaisissa neitokaisissa?
Eivät tieteskään välttämättä puhu suomea?
Mä en.