Susta on tullut frigidi nunna!!MuneiteeenäämieliherkkujaMitäontapahtunut?
Eiku miehen! Ei mulla oo siihen kontaktia ja vaikka olisi miin miksi minä kiinnostaisi sitä? Se on selmoneb monen unelma !Jaa sä haluat jonku tietyn naisen? Pyydä treffeille.
Hyvinkin voi kyse olla miehestä ja taitaa ollakinJaa sä haluat jonku tietyn naisen? Pyydä treffeille.
Miten nii lopussa <- mä oon tottunu tohonlopussa ainekset
Ei ole numeroa?Eiku miehen! Ei mulla oo siihen kontaktia ja vaikka olisi miin miksi minä kiinnostaisi sitä? Se on selmoneb monen unelma !
Täh?Sängyssä. Odotan Elenaa.
Juu voip olla.Hyvinkin voi kyse olla miehestä ja taitaa ollakin
ja mä kun ajattelin että joku olis sala ihastunu muhun No voi pjärseHyvinkin voi kyse olla miehestä ja taitaa ollakin
No kun..Täh?
Mä oon aina olettanut että oottaisit sinne Majuria Siis mit vit
No eu ole. Ja aiemmissa vastaavissa tapauksissa on ollu, olen löhettäy ja sövastausta ei oo tullu!' Olen ollut vaikka kuinka kiltti mutta eivät vastennehet.Ei ole numeroa?
Yritä saada jotenki numero tai s-posti os.No eu ole. Ja aiemmissa vastaavissa tapauksissa on ollu, olen löhettäy ja sövastausta ei oo tullu!' Olen ollut vaikka kuinka kiltti mutta eivät vastennehet.
No miten ny ainekset voi loppua ainakin tältä illalta.Miten nii lopussa <- mä oon tottunu tohon
Häh? no voihan suhun olla monikin mies ihastunutja mä kun ajattelin että joku olis sala ihastunu muhun No voi pjärse
Olen kyllä kaikkia väyliä pitkin yrittänyt.Yritä saada jotenki numero tai s-posti os.
Kais perhana! Kerkeeväinen oletNo miten ny ainekset voi loppua ainakin tältä illalta.
Ei mitään,kunhan jupisin juttujaHäh? no voihan suhun olla monikin mies ihastunut
Kais perhana! Kerkeeväinen olet
http://www.maaseuduntulevaisuus.fi/ympäristö/karhu-jolkottelee-nurmijärvellä-ja-tuusulassa-1.190888Siis en tosellakaan aio paljastaa kenest on kyse, jos sitä tarkoitatte!
Ei heti voi rakkautta tunnustaa. Sano että haluat tavata.Olen kyllä kaikkia väyliä pitkin yrittänyt.
Entäs ku löydän sellaisen, mitä lähetän? Kun aiempat ei vastannu mitään -vaikka kuinka tunnustin rakkauttani!
Totta kyllä Mutta ku kyseessä on vähän tällainen joka saa varmasti aika paljon huomiota naisilta (ja miehiltä?) niin se ei lähde jokaista tapaamaan, ei ehkä ketääm. Ei mikään julkkis mutta vähän semmonen paikallinen tunnetumpi henkilöEi heti voi rakkautta tunnustaa. Sano että haluat tavata.
Sama täällä. ÖitäJahas,tinkulassa valtaa yön hiljaisuus.Simmut ei pysy auki. Nukkukaa makoisasti.