meinasin sanoa että suus kii mutta sähän odotat vuoroas
meinasin sanoa että suus kii mutta sähän odotat vuoroas
On siinäki meillä oikee Eloveena neitokainen
Emmä pystyis laatikollista juomaan...tai no joo, riippuu minkä suuruisesta laatikosta puhutaanLaatikollisella olutta on kans samanmoinen vaikutus. Ihan janoon vain työpäivän päätteeks ja saunaolutta.
Saisko saman suomeksi?Kertokqaq miten saan sen yhdennessätoista tietyn puolisokseeni? Mä kiinn tiedän että sebtarcuu tarvii mua mutta et ei tiedä tacrvitsecansa mua. Miten tämä etehdään?
mää vai enhä mie nyt tommostameinasin sanoa että suus kii mutta sähän odotat vuoroas
Osaatko lukeaGSaisko saman suomeksi?
puoli pulloa punkkua tekee tääl kyl isomman vaikutuksen kun 3 olutta tai siideriä.Emmä pystyis laatikollista juomaan...tai no joo, riippuu minkä suuruisesta laatikosta puhutaan
Mutta olutta en juo....3 siideriä saa saman lopputuloksen aikaan kuin puolikas pullo punkkua.. Nyt oon juonut yhen lasillisen punkkua tyhjään vatsaan.
Kyl sie nyt vaan tommostamää vai enhä mie nyt tommosta
En sun tekstiäOsaatko lukeaG
Mikä siinä on niin vaikea ymmärrä? Sana kerrallaan .En sun tekstiä
Ai nyt vai ?Kyl sie nyt vaan tommosta
No ok, vielä on ensimmäistä lasillista jälellä tovi..puoli pulloa punkkua tekee tääl kyl isomman vaikutuksen kun 3 olutta tai siideriä.
*mojauttaa mangolla päähän*Mikä siinä on niin vaikea ymmärrä? Sana kerrallaan .
Mikä estääAi nyt vai ?
Täh?Kertokqaq miten saan sen yhdennessätoista tietyn puolisokseeni? Mä kiinn tiedän että sebtarcuu tarvii mua mutta et ei tiedä tacrvitsecansa mua. Miten tämä etehdään?
Siis en tosellakaan aio paljastaa kenest on kyse, jos sitä tarkoitatte!Täh?
lopussa aineksetMikä estää
Jaa sä haluat jonku tietyn naisen? Pyydä treffeille.Siis en tosellakaan aio paljastaa kenest on kyse, jos sitä tarkoitatte!